Ga naar inhoud

Door een fout van mij kan ik niet in meer in loggen in een kregen PC


frouwipkus

Aanbevolen berichten

1 uur terug, frouwipkus zei:

Hartelijk dank! Als het echt niet lukt om er in te komen dan ga ik dat gebruiken.

Net geprobeerd Lazesoft recover my password te installeren en krijg dit:
The drive or UNC share you selected does not exist or is not accessible. Please select another
Ik had niet eens een mogelijkheid om een schijf te kiezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, frouwipkus zei:

 

Dank jullie allemaal voor alle tips en het meedenken over hoe ik nog weer in de PC van mijn zwager zou kunnen komen.

Vanmorgen is hij hier op bezoek geweest en hij veronderstelde dat hij ooit zijn wachtwoord had opgeschreven en hij zou mij bellen als hij het had gevonden. Dat is gebeurd, ik heb het genoteerd en het werkt!
Een hele opluchting na een frustrerende week!
Nogmaals jullie dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, frouwipkus zei:

Dank jullie allemaal voor alle tips en het meedenken over hoe ik nog weer in de PC van mijn zwager zou kunnen komen.

Vanmorgen is hij hier op bezoek geweest en hij veronderstelde dat hij ooit zijn wachtwoord had opgeschreven en hij zou mij bellen als hij het had gevonden. Dat is gebeurd, ik heb het genoteerd en het werkt!

 

Fijn om te lezen. Dan sluiten we dit topic af met een 🔒

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • kape sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.