Ga naar inhoud

Geen opstart mogelijk van pc


silverbelletje

Aanbevolen berichten

Beste, 

Mijn dochter haar pc start niet meer op. We hebben volgende stappen ondernomen:  1)automatisch herstel waarna verschijnt de pc is niet goed opgestart. 'Opnieuw opstarten' herhaalt zelfde proces. 

2)Bij 'geavanceerde opties' en aanklikken doorgaan naar Windows 10,  zelfde probleem. 

3)bij geavanceerde opties en 'problemen oplossen' krijgen we 2 mogelijkheden. Het eerste is pc opnieuw instellen, dit hebben we nog niet gedaan om voorlopig geen gegevens te verliezen. 

We hebben hier geavanceerde opties aangevinkt en opstartherstel aangevinkt. Maar we lopen tegen bijkomend probleem dat ze haar wachtwoord van haar account niet meer weet waardoor we echt vastlopen en geen verdere stappen zoals opstartherstel en systeemherstel kunnen proberen. Weten jullie raad? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2/11/2023 om 08:28, silverbelletje zei:

Hallo Abbs, 

 

Optie 5 lijkt me als leek een heel gedoe als ik het doorlees, ik denk dat ik computer toch maar even binnenbreng in een winkel voor nazicht. 

Toch heel erg bedankt voor je inbreng.

Fijne dag nog! 

 

Dat is goed we wachten de uitslag af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, silverbelletje zei:

De opdrachtprompt kan ik niet gebruiken omdat hij steeds naar haar wachtwoord vraagt. Weten niet echt welk wachtwoord ze bedoelen is dat een apart voor Windows of het Microsoft account of Google account? 

 

Dat zou je moeten testen (uitproberen), het zou dan het wachtwoord kunnen zijn van het Windows account of het wachtwoord die gemaakt is bij het installeren van de pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.