Ga naar inhoud

Windows 11 : opkuis vroegere verwijderde bestanden


mercury2001

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ja dit is eigenlijk de veiligste manier, met clean tools heb je nog wel eens de kans teveel te verwijderen.

Via deze optie in Windows zelf is de veiligste, gebruik ook meteen de optie Systeembestanden opschonen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo @abbs , toch een probleem, ik heb misschien mijn vraag niet duidelijk gesteld; na het toepassen van dat progje blijk er toch nog een heel groot aantal 'lost' files op de schijven te zien, deze werden dus niet verwijderd, het betreffen wel vroegere dokumenten, foto's en veel vroeger verwijderde of geopende bestanden, hoe verwijder ik deze zodat ik de huidige pc kan verkopen, enkel met zijn bestaande programma's? mvg, Alain

Link naar reactie
Delen op andere sites

je komt al een heel eind verder als je een nieuw account aanmaakt (moet wel met administratorrechten) en als je dan na de verplichte herstart opstart in dat nieuwe account kun je jouw oude account verwijderen inclusief alle bijbehorende (persoonlijke..) bestanden.

nb ik hoop wel dat je goed van backups bent voorzien....

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.