Ga naar inhoud

Oude en nieuwe outlook ???


Cil

Aanbevolen berichten

Ik wil weten, wat het verschil is tussen Outlook (van office365)en de Nieuwe Outlook van Microsoft
Ik heb ze beiden in gebruik.
En wat moet ik instellen als ik een "aan" bericht wil sturen en de 1e letter in de regel zet (b.v. de A) dat ik niet meteen zie wat er onder de A staat?
Dit zowel in de Outlook van Office als de Outlook van Microsoft, Het is erg verwarrend.
Hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, Cil zei:

En wat moet ik instellen als ik een "aan" bericht wil sturen en de 1e letter in de regel zet (b.v. de A) dat ik niet meteen zie wat er onder de A staat?

 

In Outlook 365 doe je dat zo : Bestand -> Accountgegevens -> Opties -> Email -> Berichten verzenden ->uitvinken "Lijst automatisch aanvullen ... "

 

En als je beiden gebruikt zou ik de "nieuwe" Outlook uitschakelen. Heeft nog een aantal fundamentele gebreken ... is duidelijk niet af en onpraktisch. Zou het dan zeker bij de Outlook 365 houden. Ben het volledig eens met @Theo2602.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu de "gewone Outlook voor m'n neus, maar met de optie die je doorgeeft werkt dit niet.
Als ik het vinkje uitschakel gebeurt er niets, als ik een bv letter M intoets, en als ik het vinkje aanzet, krijg ik  M personen, dat zijn namen waarnaar ik onlangs heb gemaild, Maar er zijn er veel meer met de letter M

image.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Cil zei:

als ik het vinkje aanzet, krijg ik  M personen, dat zijn namen waarnaar ik onlangs heb gemaild, Maar er zijn er veel meer met de letter M

Er is een verschil tussen de lijst met contactpersonen (= je adresboek) en de lijst voor automatisch aanvullen. Die twee lijsten zijn niet hetzelfde!

Stel dat je voor het eerst Outlook 2016, 2019 of Outlook 365 gaat gebruiken. Je exporteert je contactpersonen uit het e-mailprogramma dat je voorheen gebruikte en je importeert die contactpersonen daarna in Microsoft Outlook. Best mogelijk dat je dan een adresboek in Outlook hebt waarin 1.000 contactpersonen of meer zitten. Echter, je lijst voor automatisch aanvullen is dan nog helemaal leeg. Die lijst wordt gevuld naarmate jij e-mails verstuurt met Outlook. Zodra je een e-mail verstuurd hebt naar Pietje Puk, dan wordt Pietje Puk opgenomen in de lijst voor automatisch aanvullen. Die 'lijst automatisch aanvullen' groeit dus naarmate jij e-mails verstuurt naar verschillende personen/e-mailadressen vanuit Outlook.

Er is geen maximum voor het aantal contactpersonen in je adresboek. Er is wel een maximum voor het aantal items in de lijst voor automatisch aanvullen, namelijk 1.000 stuks.

Als jij de letter M achter Aan: invult, dan krijg jij nu een aantal suggesties, maar niet al je contactpersonen met de letter M zitten daarbij. Dat kan, wanneer jij met Outlook 365 nog geen e-mail hebt verstuurd naar die andere personen uit je adresboek die met een M beginnen.

 

Hier vind je meer informatie over de lijst voor automatisch aanvullen in Microsoft Outlook: https://learn.microsoft.com/nl-nl/outlook/troubleshoot/contacts/information-about-the-outlook-autocomplete-list

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is een verouderd onderwerp. Heb je een gelijkaardige vraag? Start dan een nieuw topic in dit forumonderdeel aub.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.