Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik zou graag mijn website in google zetten, maar ik heb al een aantal keren de url van mijn website toegevoegd. Dit kan tot 6 weken duren tot Google mijn site opslaat. Hoe kan ik mijn site sneller op Google zetten? Google spreekt ook over site maps maar wat is dit en hoe maak ik zoiets?

mvg

Gaia

Link naar reactie
Delen op andere sites

De snelheid om sites op Google te zetten heb je zelf niet in de hand. Bij aanmelding gaan de spiders van Google zelf op zoek naar je website en afhankelijk van hun bevindingen wordt je toegevoegd of niet.

Een sitemap is een overzichtspagina van alles wat op je site te vinden is. Op deze pagina kan je bvb. linken naar alle andere pagina's op je website. Indien de spider van Google op deze sitemap terechtkomt wordt er via de links verder gekeken naar de andere pagina's ter beoordeling van je site.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus eigenlijk maakt het niet veel uit of ik een site map aanmaak of niet. Mijn website gaat daardoor niet sneller worden opgenomen door Google.
Sneller niet ... maar door de sitemap verhoog je wel de kans dat je website hoger wordt ingeschat door de hyperlinks die zich daarin bevinden. Kwalitatief wordt die hoger geranked dan eentje zonder. Dus daar zit wel winst in ... maar niet in een snellere opname in de database.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Gaia,

Een sitemap opzetten is zeker geen slechte zaak en ik zou het ten sterkste aanraden.

Verder is ook zeer juist wat Kape zegt, zorg ervoor dat andere websites naar jou links plaatsen. Dit is hoogst waarschijnlijk de snelste manier om gezien te worden.

Aanmelden bij Google heeft steeds minder invloed op hoe snel je website opgenomen wordt. Zorg gewoon voor goede content en regelmatige updates, dat zal Google veel meer waarderen ;)

Mss als je je website hier even vermeldt dan kunnen we het eens bekijken :)

Groetjes,

Oggy

AdClick.be

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Gaia,

Dit gaat heel moeilijk werken wegens het feit dat u frames gebruikt hebt. Er valt dus voor Google weinig tot niets om te lezen over uw diensten,producten,concept...

Om dit te zien, klik rechter muisknop op uw website en kies dan Paginabron bekijken. Dan ziet u eigenlijk wat de zoekmachines zien: code. In die code is er echt niets te vinden over uw concept, dit omdat u gebruik maakt van frames.

Ik zou u ten strengste aanraden om een nieuwe website te maken, volledig in het html of php. Gebruik ook geen tussen pagina met een knop ENTER, het is zinloos en helpt u niet mee om hoger te scoren...

Dit is uiteraard maar mijn mening, als u zegt kan ik nog steeds een paar meta tags aan uw code toevoegen maar het effect zou erg miniem zijn vrees ik.

Groetjes,

Oggy

AdClick.be

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Uw site is wel raar in mekaar hoor.

Ten eerste kunnen zeer weinig mensen zien dat je moet scrollen om op enter te klikken.

Ten tweede hebt je uw site eens bekeken met Firefox.

Dan ziet het anders uit dan IE8

Ten derde zegt het woord hindernismateriaal voor Google geen woord van betekenis. Ik zou het zelfs niet aan denken om die naam in te geven bij zoekmachine.

Ten vierde:

Je hebt nergens het woord paard gebruikt. Dat vind ik straf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geachte Stegisoft

Ik weet ondertussen al dat mijn site op niets trekt, maar ik heb dat moeten maken als stagiaire en het was mijn eerste keer dat ik een website maakte.

Ik ben bezig met een aantal dingen te veranderen, je kunt niet verwachten dat een site van de eerste keer er direct goed uitziet vooral niet van iemand die het nog niet veel heeft gedaan.

Ik heb de tekst niet geschreven voor de website, maar de meeste mensen weten toch dat balken van die grootte worden gebruikt voor jumping met paarden.

Toch bedankt voor de tips

Gaia

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.