Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Een vriend van mij had van het zomer een laptop gekocht voor zijn opleiding.

Hier zat echter geen firewire op.

Ik zelf heb ook nog een laptop nodig voor deze opleiding, maar bijna geen enkele laptop heeft firewire.

Wat zijn de mogelijkheden als je een laptop hebt zonder firewire om toch firewire te gebruiken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je typt het type in in google en bij deze is het eerste resultaat al een goede:

Acer Aspire 5738ZG-424G32MN - Reviews, specificaties en prijzen

Scroll naar beneden totdat je Verbindingsmogelijkheden tegenkomt. Je hebt hier ExpressCard slot, SmartCard slot en CardBus PCMCIA slot. Enkel bij ExpressCard slot en SmartCard slot. Als je dit dan toepast op Azerty.nl, krijg je nog maar 3 resultaten:http://www.azerty.nl/producten/zoek/?LEVERTIJD_MAX=on&VERFIJNING_28[858]=on&VERFIJNING_2952[7950]=on&VERFIJNING_2952[37792]=on&GROEP_ID=1027&p_tab=8&v_uitgebreid=off&PAGINA=1&SORTERING=levertijd_asc

Je hebt hier dan nog het verschil tussen ExpressCard/34 en ExpressCard, maar ik weet niet wat hier het verschil tussen is, maar er zal wel iemand anders zijn die dit weet!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.