Ga naar inhoud

iEscape

Moderator
  • Items

    6.729
  • Registratiedatum

Over iEscape

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Geen info
  • Land
    Geen Info

PC Specificaties

  • Besturingssysteem
    macOS Catalina 10.15.7

PC Ervaring

  • PC Ervaring
    Geen Info

Recente bezoekers van dit profiel

23.842 profielweergaven
  1. Exchange is Microsoft: https://www.microsoft.com/nl-nl/microsoft-365/exchange/email iCloud is Apple: https://www.icloud.com/mail/ E-mail account(s) toevoegen aan MacMail, zie -> Gebruikershandleiding Mail: https://support.apple.com/nl-nl/guide/mail/mail35803/mac
  2. Zie onderstaande Apple artikelen: Als je je Apple ID bent vergeten https://support.apple.com/nl-nl/HT201354 Als je het wachtwoord van je Apple ID bent vergeten https://support.apple.com/nl-nl/HT201487 Jailbreaken is niet-legitiem, daar kan en ga ik niet helpen.
  3. Als het goed is, heeft u de iPad gewist en nu kunt u de iPad opnieuw configureren. Ik ken dat programma niet, dus weet ook niet. Neemt dit Apple artikel ook eens door, om de fabrieksinstellingen terugzetten op de iPad.
  4. OK. Als u de toegangscode van de iPad niet weet, neem zeker dit Apple artikel eens door.
  5. Wil u uw moeder Apple ID veriwjderen van een device (Mac / iPad / iPhone of andere) die van uw moeder is?
  6. Hoogstwaarschijnlijk hebt je al opgelost 🙏, zo niet: controleer of dit helpt: Als je iCloud-contacten, -agenda's of -herinneringen niet worden gesynchroniseerd https://support.apple.com/nl-nl/HT203521
  7. Het is niet in één zin uit te leggen: 'waarom'. Sommige apps hebben Wi-Fi nodig (vooral social media apps), bij het updaten & back up maken naar de cloud van een device hebt je ook Wi-Fi nodig, met uizondering van een aantal 'nieuwste' smartphones. Neemt contact met jouw carrier, check jouw data plan. Om een idee te geven 'waarom', neemt onderstaande artikelen eens door: Bepaalde apps werken wel via wifi maar niet via 4G Diverse apps op mijn smartphone werken niet mijn Wifi, enkel via 4G Als je via Google zoekt zijn er nog meer te vinden. Als je voorzorg dat je altijd Wi-Fi & Data hebt, dan lijkt me dat er géén probleem is.
  8. Check hier
  9. Ja, klopt.
  10. Lost dit eerst op: Zie -> Uw iPhone ontgrendelen zodat u deze bij een andere aanbieder kunt gebruiken https://support.apple.com/nl-nl/HT201328 👉 Apple kan uw iPhone niet ontgrendelen voor gebruik bij een andere aanbieder. Een iPhone kan alleen door de aanbieder worden ontgrendeld.
  11. Ik heb jouw eerste 2 screenshots verwijderd. En hier opnieuw togevoegd nadat jouw privé gegevens onzichtbaar zijn gemaakt. Wat je zou moeten doen, naar aanleiding van jouw 3e screenshot is: Tap op Werk Apple ID-instellingen bij of tap op ❯ (hier een voorbeeld in Engels) In het volgende scherm tap vervolgens op Doorgaan. Voer vervolgens uw Apple ID-wachtwoord in en volgt de instructies op het scherm. ❗️ Plaatst nooit jouw privé gegevens op internet, zo bent je een gemakkelijke prooi voor spammers & scammers.
  12. Vreemd, zie -> Als u geen verbinding kunt maken met iCloud of niet kunt inloggen https://support.apple.com/nl-nl/HT203512 Is dat jouw eigen iPhone?, heb je 2e hands gekocht?
  13. Neemt deze link eens door.
  14. Toevoeging: Zoals je hebt gemerkt is Duet Display betaal app. Je moet een betalingsmethode hebben bij App Store / iTunes Store. Zie -> Betaalmethoden die u kunt gebruiken met uw Apple ID. Wilt je géén bank kaart gebruiken dan kunt je: Geld toevoegen aan uw Apple accountsaldo. Wat u kunt kopen met uw Apple cadeaubon of Apple accountsaldo. Uw Apple cadeaubon of App Store- en iTunes-cadeaubon inwisselen. Eigenlijk kunt je op veel plekken een Apple cadeaubon kopen. Zeker bij een Apple Store of een Apple Premium Reseller (in NL is dat Amac) in uw regio, maar ook bij een goede boekhandel, supermarkt en/of drogisterij. Je moet een Apple cadeaubon kopen in het Land waar je woont. Als je bijvoorbeeld een App Store cadeaubon in Frankrijk hebt gekocht, kun je deze niet inwisselen in de App Store in België of NL Jouw Apple ID is het persoonlijke account dat je gebruikt voor alle Apple producten en diensten. Het bevat het e-mailadres en wachtwoord waarmee je inlogt, evenals de contact-, betalings- en beveiligingsgegevens die je bij Apple gebruikt. Je kunt niet meerdere Apple ID-accounts samenvoegen. Gebruikt dus hetzelfde Apple ID dat je gebruikt voor de iPad.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.