-
Items
26.326 -
Registratiedatum
-
Laatst bezocht
Profiel Informatie
-
Geslacht
Geen info
-
Land
Geen Info
PC Ervaring
-
PC Ervaring
Geen Info
Recente bezoekers van dit profiel
18.777 profielweergaven
clarkie's prestaties
-
clarkie reageerde op een bericht in een topic:
Paintshop Pro 2023
-
clarkie reageerde op een bericht in een topic:
Paintshop Pro 2023
-
clarkie reageerde op een bericht in een topic:
Paintshop Pro 2023
-
Dat betekent dat er een dubieus bestandje ergens op je PC staat dat er voor zorgt dat je geen registratie hoeft te doen, illegaal en best niet aanwezig. Daarom ook dat ik je alles van Corel tot in het register wou laten verwijderen. Veel kans dat het bestandje nog aanwezig is. De malware experts hier op dit forum zouden je daar verder mee kunnen helpen. Welke andere Corels zijn dat dan nog buiten de illegale en pas gekochte versie?
-
clarkie startte met het volgen van copilot , Paintshop Pro 2023 , smartphone aansluiten op PC en 7 andere
-
Om zeker te zijn dat alles op je PC van corel verwijderd is en geen roet in het eten gooit kan je in programma's en onderdelen eerst alles van Corel verwijderen. Dan ga je naar je verkenner en ga je naar instellingen-> opties-> weergave. In het tabblad weergave ga je naar Verborgen bestanden en mappen, zet een vinkje bij verborgen bestanden, mappen en stations weergeven. Klik op toepassen en OK. Ga nu in de verkenner naar je C schijf en ga naar de mappen Program Files, Program Files (x86) en ProgramData. Open nu telkens de bewuste map en ga op zoek naar een map met de naam Corel ( de software die je geïnstalleerd had) en verwijder die map. Sluit de verkenner. Ga nu naar het zoeken venster en typ er regedit. Klik op Register-editor. Maak nu eerst een back-up van het register. Klik er op bestand-> exporteren.... Kies in het volgend venster de locatie waar je de back-up wil opslaan. Selecteer bij exportbereik Alles Geef het bestand een passende bestandsnaam, Klik op opslaan. Nu moet je in het register op zoek naar mappen van Corel Open daarvoor de map HKEY CURRENT USER-> software , zoek nu naar een map met de naam Corel (paint shop) en verwijder ze. Doe het zelfde in de map HKEY LOCAL MACHINE-> software Sluit nu het register en probeer nu de software die je gisteren officieel gekocht hebt te installeren.
-
Om je Samsung smartphone in Verkenner te zien, kun je hem met een USB-kabel aansluiten en Bestandsoverdracht inschakelen, of je kunt de app Link naar Windows gebruiken voor een draadloze verbinding. Met Link naar Windows kun je je telefoon koppelen via Bluetooth, waarna de optie verschijnt in Verkenner na het activeren van "Mobiel apparaat weergeven in Bestandenverkenner" in de pc-instellingen. Methode 1: Met een USB-kabel, zoals deze indien USB-C aansluiting: https://www.bol.com/be/nl/p/samsung-datakabel-oplaadkabel-usb-c-1-5m-zwart/9200000084145630/?Referrer=ADVNLGOO002015-S--9200000084145630-PMAX-C-22283727549&gad_source=1&gad_campaignid=22283763294&gbraid=0AAAAAD5OnmPBeIJefTIP9_84H6QZoT0Z0&gclid=Cj0KCQiAxJXJBhD_ARIsAH_JGjgBBKmJ8Si_ZPPLFQz44QApuFM5enHaXJo9_gNUhBtglPpNCliW5SAaAhG0EALw_wcB Sluit je Samsung telefoon aan op je pc met een USB-kabel. Ontgrendel het scherm van je telefoon. Tik op de melding over de USB-verbinding (bijvoorbeeld "Dit apparaat wordt opgeladen via USB") op je telefoon. Selecteer de optie "Bestandsoverdracht" of "Mediatoegang" uit de lijst. De bestanden van je telefoon worden nu zichtbaar in Verkenner. Methode 2: Met de Link naar Windows-app (draadloos) Koppel je telefoon en pc: Open de Link naar Windows-app op je telefoon en log in met je Microsoft-account. Open de bijbehorende app op je pc, of ga naar aka.ms/linkpc. Scan de QR-code die op je pc wordt weergegeven met je telefoon om de apparaten te koppelen. Activeer de weergave in Verkenner op je pc: Ga op je pc naar Instellingen > Bluetooth & apparaten. Klik op Mobiele apparaten en vervolgens op Apparaten beheren. Selecteer je gekoppelde telefoon en schakel de optie "Mobiel apparaat weergeven in Bestandenverkenner" in. Je telefoon is nu zichtbaar in Verkenner. Of zonder je smartphone in de verkenner te zien..... Je ziet de inhoud van je smartphone wel niet in de verkenner van je Pc maar zonder gebruik te maken van kabels kan je data verplaatsen tussen smartphone en PC als dat is wat je wil bereiken via Quick Share. https://www.samsung.com/nl/apps/quick-share/?srsltid=AfmBOopPdfirFZXoXn2O2OnKRowL8NZ0FGlqzVBmoI77DMJjyiUbj988 https://www.android.com/intl/nl_be/better-together/quick-share-app/
-
Naast bovenstaande tips controleer je best ook even of er updates voor Windows Update beschikbaar zijn. Ga naar start-> instellingen-> Windows Update-> naar updates zoeken. Schakel nadat de updates uitgevoerd zijn de PC uit via de knop afsluiten. Herstart dan je PC via de aan- uit knop op je computer. Lost dat je probleem niet op controleer dan eens het volgende: https://eid.belgium.be/nl/faq/hoe-controleer-ik-de-smartcard-service-actief#7432 De "Smartcard service" is een service van Windows die de connectie met de eID en de kaartlezer beheert. Om te kunnen werken met de eID, is het dus van belang dat die service actief is. U kan dat op deze manier controleren: Open "Windows Services". Zoek naar "Smartcard service" zoals afgebeeld in onderstaande schermafdruk: Opgelet! Hebt u geen "Smartcard service"? Neem dan contact op met ons. Controleer (op basis van bovenstaande schermafdruk) deze "Smartcard Service" instellingen: De "Smartcard service" heeft de status "Wordt uitgevoerd" (kolom "Status"). De service is aangemeld als "Local Service" (kolom "Aanmelden als"). Zijn de "Smartcard service" instellingen NIET zoals vereist? Maak dan een keuze uit een van deze twee mogelijkheden: 1. De "Smartcard service" is niet gestart. Start "Smartcard service" op deze manier: Dubbelklik op de "Smartcard service". Klik op 'Starten' en vervolgens op 'OK'. Herstart de eID Viewer na het starten van de service. Opgelet! Wil de "Smartcard service" niet starten? Neem dan contact op met ons. 2. De "Smartcard service" is niet aangemeld als "Local Service". Dubbelklik op de "Smartcard service". Selecteer de tweede tab "Aanmelden". Selecteer "Deze account". Klik op 'Bladeren'. Typ in het witte tekstvak: loc. Klik vervolgens op 'Namen controleren'. Nu verschijnt de naam "Local service" in het tekstvak. Klik vervolgens op 'OK'. Laat de wachtwoordvakken leeg. Klik op 'Toepassen'. Klik op 'OK'. Ga terug naar de eerste tab "Algemeen" en herstart de service Klik op 'Start'. Klik op 'Stop'. Opgelet! Wil de "Smartcard service" niet starten? Of is de "Smartcard service" gestart en aangemeld als "Local Service", maar vraagt de eID Viewer nog steeds om een kaartlezer aan te sluiten? Neem dan contact op met ons.
-
https://www.synology.com/nl-nl/products/DS124#features
-
windows 8...linux mint installeren lukt niet
clarkie reageerde op arbunas's topic in Linux, Mac OS & andere besturingssystemen
Misschien is de F12 functie niet actief ? Neem onderstaand filmpje eens door. -
ruud reageerde op een bericht in een topic:
Oude tablet opnieuw instellen SM-T580
-
Oude tablet opnieuw instellen SM-T580
clarkie reageerde op ruud's topic in Archief Tablet- en Smartphone
Google assistent is een App. Je google account staat er los van. Zodat leden je gerichter kunnen helpen is er meer info nodig. Wat versta je onder backup?? Waarvan heb je een backup? Welke stappen heb je al gevolgd om tot een oplossing te komen? Open de play store op de bewuste tablet en typ google assistent in, je krijgt het venster in beeld van de bewuste app. Staat er installeren of openen? Mogelijke oplossingen: https://support.google.com/assistant/thread/426616/the-google-assistant-isn-t-available-for-this-account?hl=en https://www.google.com/search?sca_esv=7725d58826e7bf45&rlz=1C1CHBF_nlBE923BE923&sxsrf=AE3TifPzgw1yi4Vey6L4lXeK0aGjJEtwOQ:1753598457089&q=Google+Assistent+wordt+niet+ondersteund+op+dit+apparaat&sa=X&ved=2ahUKEwj8__Oot9yOAxUCdqQEHYqUOjwQ1QJ6BAhYEAE&biw=1920&bih=911&dpr=1 -
-
Sillycious reageerde op een bericht in een topic:
iTunes snelkoppeling
-
Probeer eens of het verwijderen lukt via Revo Uninstaller of de andere methoden beschreven in volgende link: https://www.revouninstaller.com/nl/blog/hoe-een-programma-verwijderen-dat-niet-in-het-configuratiescherm-staat/
-
Wat bedoel je daar mee? En hoofdletters zijn niet echt nodig. Lees onderstaande link eens. https://support.microsoft.com/nl-nl/office/how-to-turn-off-copilot-in-microsoft-365-family-and-personal-subscriptions-bc7e530b-152d-4123-8e78-edc06f8b85f1
-
Ik gebruik de recentste versie van Word, dus niet versie 2010. In onderstaande afbeeldingen zie je openen staan, dan bladeren, in het volgend scherm klik je op Alle bestanden. In het volgend menu kies ik Tekst uit een willekeurig bestand herstellen. Dan verschijnt volgende:
-
Neem onderstaande links eens door wat betreft herstellen van word documenten. https://learn.microsoft.com/nl-nl/office/troubleshoot/word/damaged-documents-in-word Op deze pagina staan een aantal tips om beschadigde bestanden te herstellen, ook tekst die niet leesbaar is (zie bijv. fix3) : https://nl.easeus.com/ondersteuning/hoe-repareer-ik-een-beschadigd-docx-bestand.html
-
@Dagini Typ cmd (1) in het zoeken venster. Klik met de rechtermuisknop op Opdrachtprompt (2) en kies Als administrator uitvoeren (3). Typ het commando dat hieronder in oranje rechthoek staat. Let op spaties! Krijg je na het scannen de melding dat er een fout gevonden typ je volgende: chkdsk /r
-
@Passer @p38cyq Niks mis mee hoor. In de eerste afbeelding toont TS het tabblad Beveiliging zonder door te klikken op Bewerken.... je ziet het venster Eigenschappen van Dokumenten (D). In de tweede afbeelding heeft TS wel op Bewerken... geklikt en krijg je het venster Machtigingen voor Backop (E) te zien....... en daar door zie je de selectievakjes.
-
Outlook (Office365) contacten importeren wil niet
clarkie reageerde op Cil's topic in Archief Outlook
Het eerste probleem is er eentje dat bij velen de haren doet uitvallen. Vele tips op internet en er bestaan ook Apps om dit vervelend karweitje op te knappen ( voor de een werkt het voor de ander niet). Google je foutmelding maar eens, tips genoeg. Het tweede probleem.... de verzonden mails staan niet in het postvak "verzonden". Bij mij is die map ook leeg, maar staan die netjes in de map "Sent". Dus kijk eens of er een map "sent" aanwezig is.
OVER ONS
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!
