Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

 

Ik ben van plan om een nieuwe desktop te kopen.

Ik heb nu een laptop en zou deze dan verkopen om al een beetje budget te hebben voor de desktop.

Ik weet alleen niet hoeveel mijn laptop nog waard is.

 

HP laptop dv7-7050sb

Hij is 2,5 jaar oud.

Ik heb er toen € 1000 voor betaald.

Ik ga hem resetten maar geen nieuwe onderdelen ofzo insteken (tenzij dit voordelig is)

Specificaties: http://speccy.piriform.com/results/MVkGW7cNwglmTjTw6vxX6Lp 

 

Ik zou willen weten:

  1. Voor hoeveel je denkt dat ik hem maximaal verkocht krijg
  2. Hoeveel je hier zelf voor zou geven (hiermee bedoel ik NIET dat je hem zelf zou willen kopen maar gewoon wat je een normale prijs lijkt)
  3. Waar ik hem best zou verkopen

Alvast bedankt,

Jelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een B1T99EA#UUG (artikelnummer bij HP) is inderdaad een HP pavilion dv7-7050eb. ;)

 

Om je vragen te beantwoorden:

 

1. Ik zou durven denken richting €400 ... je kan eventueel de vraagprijs wat hoger nemen zodat je ruimte creëert voor afbieders.

 

Hou er rekening mee dat vele verkopers momenteel kortingen geven / speciale aanbiedingen op de markt gooien voor de eindejaarsperiode, wat velen die zonder meer "een laptop" zoeken (en dus niet specifiek dit model) richting nieuw toestel zal drijven.

 

Voor mij heeft dit toestel een belangrijke meerwaarde tegenover de huidige nieuwe laptops uit de consumentenreeks en da's het feit dat ie op Windows 7 draait.

 

2. Ik zou hier zelf niets aan geven, aangezien ik nooit een HP uit de Pavilion-reeks zal kopen maar da's een louter subjectief gegeven.

 

3. Ik zou hem proberen te verkopen via de klassieke zoekertjessites of aan iemand in je vriendenkring.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik denk dan in de eerste plaats aan de "klassieke" zoekertjessites zoals 2ehands en Kapaza: zorg voor een paar duidelijke foto's en een compacte, vlot leesbare tekst met volledige beschrijving.

 

Vernieuw het zoekertje regelmatig, veel mensen hebben de gewoonte om enkel de eerste pagina's te bekijken en dan is het belangrijk dat je zoekertje bovenaan staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.