Ga naar inhoud

nokiaprox

Lid
  • Items

    900
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Land
    België

PC Specificaties

  • Besturingssysteem
    Windows 10

PC Ervaring

  • PC Ervaring
    Geen Info

Recente bezoekers van dit profiel

11.030 profielweergaven
  1. Ik gebruik altijd een lokaal account, heb hier dus ook geen ervaring mee, maar voortbordurend op wat Passer schrijft en jouw screenshot: Ga op je smartphone naar account.live.com/password/reset. Je kan dan voor jouw ms-account een beveiligingscode laten sturen naar je smartphone. Misschien lukt het op die manier een nieuw wachtwoord te maken en met een beetje geluk zal dat dan ook werken op je PC. Met een nieuw account zal je inderdaad niet kunnen inloggen op je PC, want die herkent dat account niet. Ik hoop dat dit werkt, meer kan ik daarover niet bedenken.
  2. Dit heb ik helemaal zelfstandig gevonden op de Logitech-site. We gaan AI niet méér krediet geven dan het verdient hé
  3. Copilot vertelt dit: Het lijkt dus dat nieuwe producten niet meer kunnen aangepast worden met die software. De Unifying-app dient enkel om nog bijkomende Logitech-apparaten met dezelfde dongle te laten werken. Vandaar die laatste melding: er zijn geen nieuwe apparaten gevonden die nog kunnen verbonden worden, de muis en toetsenbord zijn het al.
  4. Ik denk dat dit geen echt probleem is : Windows geeft aan dat de installatie van de Cumulatieve update voor op Windows 11 Version 24H2 for x64 gebaseerde systemen (KB5062553) voltooid is. Wat mislukt is een Preview van een update, en die is niet nodig voor de goede werking van Windows. Die zal geïntegreerd worden in de volgende maandelijkse update op patch-tuesday. Om zeker te zijn kan je de update-geschiedenis eens raadplegen : ga naar Instellingen -> Windows Update -> Geschiedenis van updates en kijk of die Cumulatieve update geïnstalleerd is. Zal normaal bovenaan de lijst staan.
  5. Ik was benieuwd waar die installer vandaan kon komen en vond dit: Je kan deze installer dus beter niet gebruiken, en de officiële Microsoft-weg volgen, via MCT. @Passer kan je daar verder in begeleiden.
  6. Ocharme toch! Je zou bijna medelijden krijgen 😪
  7. Bedankt voor dit antwoord, daar heb ik iets aan. Waarom vond ik deze site niet zelf ? Misschien moet ik eens overschakelen op een andere zoekmachine
  8. Een vriendin is op zoek naar een niet al te dure laptop voor dagelijks gebruik (surfen, e-mail, word) en kwam uit bij deze MEDION AVANTUM 15 E1 Ikzelf heb goede ervaringen met dat merk, en dit lijkt mij een aanvaardbare prijs voor die specs,alleen kan ik er geen gebruikerservaringen over vinden. Het enige nadeel dat ik zie is het ontbreken van een ethernetaansluiting, maar dat lijkt bij veel goedkopere toestellen zo te zijn en is niet echt een bezwaar. Is er een hardwarekenner die zijn mening over dit toestel kwijt wil a.d.h.v. de specs? Met dank!
  9. Eerlijk gezegd sta ik ook een beetje sceptisch tegenover zo'n machineresultaten. Maar dit is nu een voorbeeld van een tamelijk simpele opdracht die met veel rekenkracht op te lossen valt. Eenvoudiger dan antwoorden geven op ethische discussies... @terrortact zal ons wel kunnen vertellen of het geholpen heeft.
  10. Het is zeer onwaarschijnlijk dat je op YT een video vindt met exact dezelfde componenten. Ik heb het aan ChatGPT voorgelegd en daaruit kwam deze uitleg: Samen met de video die Passer je doorgaf, kan je misschien toch al de voornaamste stappen doen. Trouwens, de aansluitingen van de meegeleverde kabels zijn gecodeerd door een combinatie van vierkante en halfronde uitsparingen, waardoor je ze niet verkeerd kàn aansluiten (tenzij je geweld zou gebruiken). Voor meer info zal je moeten rekenen op de échte hardwarekenners.
  11. Ik heb goede ervaringen met Bol. Ooit een smartphone (wel van Samsung) binnen de waarborgperiode teruggestuurd en een week later had ik hem al hersteld terug. Zonder kosten, zelfs geen verzendkosten.
  12. Dat gebeurt, als het gaat om een registratie die maar een beperkte duur heeft (zoals die Fast Video Downloader). Niet alle giveaways geven een levenslange licentie. Maar dat het, zoals bij jou, éventjes werkt en een paar uur later niet meer, heb ik nog nooit meegemaakt. Daar kan ik ook geen verklaring voor bedenken. Die CCleaner gebruik ik ook, maar bij de registeropruiming ben ik toch heel voorzichtig: eerst kijken wàt er allemaal verwijderd wordt! Maar in dit geval kan dat dus niet de oorzaak zijn.
  13. In bijna alle gevallen wordt de licentie-info lokaal in het register (versleuteld) opgeslagen, soms ook in een .lic-bestand in de programma- of roaming-map, op de PC zelf. Anders zouden die programma's niet offline gebruikt kunnen worden. Enkel tijdens de installatie wordt éénmalig verbinding gemaakt met de servers van de leverancier om te controleren op datum, licentie-code, installatie op meerdere toestellen, ... En daar wordt jouw info natuurlijk ook bewaard. De enige uitzondering die ik tot nu ben tegengekomen is het door Leono vermelde Fast Video Downloader: dat start op met de vermelding "free" in de titelbalk en wordt pas na controle bij de aanbieder "geregistreerd". Dit is ook de reden waarom ik het weer verwijderd heb, ze hoeven niet te weten wanneer ik het programma gebruik. En ook omdat ik een andere aanbieding gevonden had van een - volgens mij - beter programma (ZD Screen Recorder). En ja, ook bij mij is BootRacer nog altijd Premium. @Leono gebruik jij soms een programma om het register op te schonen? Nooit doen, die doen meer kwaad dan goed!
  14. @Passer Opgelost! Fout lag bij Outlook.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.