Ga naar inhoud

nokiaprox

Lid
  • Items

    907
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Land
    België

PC Specificaties

  • Besturingssysteem
    Windows 10

PC Ervaring

  • PC Ervaring
    Geen Info

Recente bezoekers van dit profiel

11.354 profielweergaven
  1. Let er bij je zoektocht wel op dat de apps nog werken op de smartphone! Controleer vooraf bij de specificaties én de apps die je wil gebruiken de minimumvereisten (vooral Android-versie). Veel oudere/goedkopere smartphones zijn niet meer geschikt voor recente apps.
  2. Jammer dat je het niet kan oplossen. k kan hier verder niet bij helpen, je hebt alles geprobeerd wat Microsoft als oplossing aangeeft. Misschien leest er nog iemand mee die andere ideeën heeft ?
  3. Microsoft formuleert het zo: Jij hebt 2 hotmail-adressen, dus heel waarschijnlijk ook 2 MS-accounts: Bv. Adres1@hotmail.com met wachtwoord WW1 en een bijhorend account en Adres2@hotmail.com met wachtwoord WW2 ook gekoppeld aan een account Wat je eerst kan doen is, zoals gewoonlijk, naar je mailbox Adres1@hotmail.com gaan, met wachtwoord WW1. Als je je moet verifiëren geef je het emailadres kw*****@yahoo.com op, controleer de code en geef die in. Of (eenvoudiger) klik op de link wachtwoord gebruiken, als die weergegeven wordt, zoals je zelf al gevonden hebt. Vanuit je mailbox kan je naar je MS-account gaan: klik helemaal rechtsboven op je profielfoto of initialen en kies "Mijn Microsoft-account" — je wordt doorgestuurd naar de accountbeheerpagina. Ga op die pagina in het menu links naar Beveiliging. Je moet opnieuw je wachtwoord WW1 ingeven. Rechtsboven staat verificatie in twee stappen. Als daar bijstaat ‘inschakelen’, dan is die verificatie uitgeschakeld en moet je niets doen. Staat daar ‘uitschakelen’, dan klik je daarop en moet je je opnieuw verifiëren met je email kw*****@yahoo.com . Op het volgende scherm kan je die verificatie beheren, zet die op uitgeschakeld. Als je die verificatie kon uitschakelen (of als die uitgeschakeld was), zou je in het vervolg moeten kunnen inloggen met enkel je wachtwoord. Herhaal dit alles dan met het tweede adres Adres2@hotmail.com en gebruik nu WW2. Opm. telkens je een venster tegenkomt om je te verifiëren, schakel je het selectievakje niet opnieuw vragen op dit apparaat in. Je moet dan wel een hele reeks cookies bewaren. Bij mij zijn dat: Als dit allemaal niet helpt, dan moet het zijn dat Microsoft de procedures aangepast heeft, hoewel IK nooit een verificatie moet uitvoeren. Het is een heel lang verhaal geworden, dat ligt niet aan mij maar aan de complexiteit van Microsoft 🙄
  4. Het is niet altijd simpel om problemen met Microsoft op te lossen, hun handleidingen lopen niet over van de duidelijkheid. Ik vrees dat hier wel een verwarring is tussen een hotmail- en een Microsoft-account. Elk hotmail-adres is gekoppeld aan een Microsoft-account, beide zijn te bereiken met hetzelfde (hotmail-)adres en wachtwoord. Als je iets wil wijzigen aan de manier waarop jouw email behandeld/geopend wordt, dient dit te gebeuren in je MS-account! Jij schreef Dit betekent volgens mij dat jij ooit meerdere Microsoft-accounts aangemaakt hebt, je moet hetzelfde mail-adres gebruiken. Er kunnen twee belangrijke oorzaken zijn waarom jij je moet verifiëren: 1. bij jou is verificatie in twee stappen ingeschakeld (en dat is het meest waarschijnlijke) 2. Microsoft vermoedt dat er een frauduleuze inlogpoging gedaan wordt op jouw account. Dat is niet zo moeilijk als je de juiste stappen van MS volgt: Ga op het apparaat dat u wilt vertrouwen (= jouw computer) naar de pagina Beveiligingsinstellingen en meld u aan bij uw Microsoft-account (gebruik het mailadres en wachtwoord dat de problemen geeft). U wordt gevraagd uw identiteit te verifiëren (jawel dit is nodig als beveiliging!). Kies of u de code via e-mail (geef hier het emailadres kw*****@yahoo.com op), sms of een verificator-app wilt ontvangen. Controleer kw*****@yahoo.com en typ de ontvangen code in het tekstvak (het duurt soms even voor zo’n email toekomt!). Schakel het selectievakje niet opnieuw vragen op dit apparaat in. Selecteer Controleren. Als dit alles goed gegaan is, zou in de toekomst geen verificatie meer mogen gevraagd worden. Maar die info wordt wel opgeslagen in een cookie, dus als je die gaat verwijderen begint alles van voorafaan. Wat voor jou beter zou zijn is die verificatie in twee stappen uit te schakelen, zoals ik al zei in mijn eerste reactie. Ga naar deze pagina en klik op de blauwe knop ‘Aanmelden’ in het midden van de pagina. Je krijgt dan een venster ‘Aanmelden, gebruik uw Microsoft-account'. Geeft daar het problematisch email-adres op. Vul in het volgende venster het wachtwoord van je email in. Je moet dan je identiteit verifiëren (jawel, als beveiliging om te verhinderen dat iemand anders jouw account misbruikt) en krijgt op kw*****@yahoo.com een code, die je in het volgende venster moet invoeren. (Je kan daar ook het vakje aanvinken ‘Deze vraag niet meer stellen op dit apparaat’). Je komt dan in je MS-account op de beveiligingspagina. Rechtsboven kan je ‘Verificatie in twee stappen beheren’ Zorg dat die UIT staat. (En als dat tweede gelukt is, hoef je geen cookies meer te bewaren)
  5. Als ik inlog via de pagina die jij opgeeft, kom ik gewoon in mijn hotmail-postvak terecht Probeer eens je PC als vertrouwd apparaat in te stellen : Uitleg van Microsoft Let erop dat dit enkel werkt zolang je de cookies niet wist!
  6. Als je al zo ver geraakt zit je daar al goed. Probeer dan eens af te melden bij je account én mail en je browser te sluiten, en start daarna de computer weer op (via start > opnieuw opstarten). Het gebeurt namelijk dat de browser bepaalde inloginstellingen onthoudt gedurende een sessie.
  7. Waarschijnlijk is voor jouw account verificatie in twee stappen ingeschakeld. Om dat opnieuw uit te schakelen : klik hier Klik op 'Aanmelden' en volg de instructies op het scherm. Zorg dat onder 'Extra beveiliging' die verificatie UIT staat, zoals hier: Het is een extra beveiliging om te verhinderen dat iemand anders toegang kan krijgen tot jouw account.
  8. Ik gebruik altijd een lokaal account, heb hier dus ook geen ervaring mee, maar voortbordurend op wat Passer schrijft en jouw screenshot: Ga op je smartphone naar account.live.com/password/reset. Je kan dan voor jouw ms-account een beveiligingscode laten sturen naar je smartphone. Misschien lukt het op die manier een nieuw wachtwoord te maken en met een beetje geluk zal dat dan ook werken op je PC. Met een nieuw account zal je inderdaad niet kunnen inloggen op je PC, want die herkent dat account niet. Ik hoop dat dit werkt, meer kan ik daarover niet bedenken.
  9. Dit heb ik helemaal zelfstandig gevonden op de Logitech-site. We gaan AI niet méér krediet geven dan het verdient hé
  10. Copilot vertelt dit: Het lijkt dus dat nieuwe producten niet meer kunnen aangepast worden met die software. De Unifying-app dient enkel om nog bijkomende Logitech-apparaten met dezelfde dongle te laten werken. Vandaar die laatste melding: er zijn geen nieuwe apparaten gevonden die nog kunnen verbonden worden, de muis en toetsenbord zijn het al.
  11. Ik denk dat dit geen echt probleem is : Windows geeft aan dat de installatie van de Cumulatieve update voor op Windows 11 Version 24H2 for x64 gebaseerde systemen (KB5062553) voltooid is. Wat mislukt is een Preview van een update, en die is niet nodig voor de goede werking van Windows. Die zal geïntegreerd worden in de volgende maandelijkse update op patch-tuesday. Om zeker te zijn kan je de update-geschiedenis eens raadplegen : ga naar Instellingen -> Windows Update -> Geschiedenis van updates en kijk of die Cumulatieve update geïnstalleerd is. Zal normaal bovenaan de lijst staan.
  12. Ik was benieuwd waar die installer vandaan kon komen en vond dit: Je kan deze installer dus beter niet gebruiken, en de officiële Microsoft-weg volgen, via MCT. @Passer kan je daar verder in begeleiden.
  13. Ocharme toch! Je zou bijna medelijden krijgen 😪
  14. Bedankt voor dit antwoord, daar heb ik iets aan. Waarom vond ik deze site niet zelf ? Misschien moet ik eens overschakelen op een andere zoekmachine
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.