Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

mijn printer is geen netwerk printer(hp photosmart C5280 all-in-one) en als ik hem installeerde op de pc en laptop vroeg hij altijd de usb aan te sluiten, de printer is verbonden in de router op de usbpoort,ik heb al van alles geprobeerd,meschien weet ik de juiste manier niet van aansluiten,maar nu werk hij als ik de pc opstart, kan ik met de laptop ook printen (mijn router is D-LINK rangebooster Ntm 650 router dir-635)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je aansluitingen zijn juist maar als je een printer deelt, heb je een zogenaamde "print server" nodig.

Aangzien je router dit niet ingebouwd heeft, moet een van de pc's deze rol op zich nemen. In jouw geval is het de vaste pc die de rol van print server op zich neemt.

De print server (de pc in jouw geval) moet aanstaan om de printer beschikbaar te maken voor anderen.

Dit is dus een perfect normale situatie en je mag de vraag dan ook als "opgelost" markeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.