Ga naar inhoud

Hoe kwam je op dit forum terecht ?


kape

Hoe kwam je op dit forum terecht ?  

2.259 leden hebben gestemd

  1. 1. Hoe kwam je op dit forum terecht ?

    • Google (of andere zoekmachine)
      2301
    • Krant
      19
    • Computertijdschrift
      50
    • TV-programma - De Stip
      7
    • "van mond-tot-mond"-reclame
      143
    • Folder/Flyer
      81
    • Facebook
      13
    • Andere
      83


Aanbevolen berichten

Via Google ben ik hier terecht gekomen.

Ik kom hier regelmatig eens kijken, niet alleen als ik een pc-probleem heb.

En dan bekijk ik andere leden hun problemen & de oplossingen daarvoor.  Zo leer ik nog iets bij.  :top:

 

Dat waarderen we ten zeerste ... kijken, lezen, helpen ... alles mag en kan hier. Veel plezier nog op PCH !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Hallo, ik kwam hier terecht, omdat ik eerst bij het Helpforum BE. zat en ik ging kijken of dit ook in NL. zat en jawel, maar zo te zien is dit hetzelfde toch? En daardoor denk ik dat ik me niet aan kan melden, omdat hij zegt dat ik, al geregistreerd sta hier? Maar véél succes verder met dit help-forum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi sylviarien,

 

Eerst en vooral: welkom op PC-Helpforum! :welkom:

 

PC-Helpforum.be en PC-Helpforum.nl leiden inderdaad terug tot dezelfde website. De roots liggen dan wel in België, er zijn heel wat Nederlandse gebruikers op het forum aanwezig. Met een zelfde grondtaal vormt dat dan ook doorgaans geen probleem en zijn we blij met een zo breed mogelijk publiek. :)

 

Ik heb even onze database nagekeken en er staan inderdaad twee account geregistreerd op jouw naam: @sylviarien en @riensylvia. Gezien je met dit huidige account (sylviarien) je eerste bericht hebt geplaatst zou ik voorstellen dat je hiermee verder gaat? Onze forumregels staan namelijk niet toe dat iemand meer dan één account bezit.

Indien je daarmee akkoord gaat zal ik het andere account (riensylvia) verwijderen uit de database.

 

Met vriendelijke groet en welkom,

Mako

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Hallo ,

In een vorig leven was ik hier ook lid..nu met één letter verschil :-).

Voor de rest ben 64(bijna 65 pfff) uit de mooiste beste stad van vlaanderen:D.

En computer liefhebber ,laatste jaren zeker van Linux!

Mvg

Fcbrugge

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.