Ga naar inhoud

Is CDburnerXP geschikt dvd schijven of stick


carambole

Aanbevolen berichten

Met deze ben ik bezig om mp3 te sorteren.Pro:gebruikt trefwoorden voor tag,overzichtelijk werken.........Negatief;geen autotag,automatisch rangschikken ontbreekt.

Daarstraks wou ik een program gaan kopen in de winkel maar ze hangen niets in de rekken wegens geen geinteresseerden.

Ik zit op 600 min muziek.'t Zal weer vastlopen omdat het enkel voor cd dient:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan begrijpen waarom zoveel mensen afhaken.Het antwoord is moeilijker dan de vraag.Ik ben koppig,'k blijf zoeken totdat 't marcheert.Mediamonkey gaat mijn vriend voor mij zoeken.Hij is een computer expert werkende te Eindhoven.Hij heeft het hier geprobeert en het lukte hem hier niet.'t Ligt niet aan 't manneke.Ik onderhoudt zijn Mustang

Link naar reactie
Delen op andere sites

Labtop bleef dood na opstarten.Ik mis iets:C:\WINDOWS\system32\rundl32.exe.Mijn vriend de mustang man heeft format c maar gedaan.Nu staat er een nieuw XP op met vuze en mediamonkey gold op.Ik zal proberen voorzichtiger te zijn als ik iets ga deleten:tongue:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.