Ga naar inhoud

Windows 7 - virtueel geheugen boosten


Adoxx

Aanbevolen berichten

  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Als je echt zo'n zware programma's gebruikt, is het beter om 6GB Ram te installeren in plaats van te spelen met het virtuele geheugen. Het virtuele geheugen best door windows zelf laten bepalen in plaats van ermee te spelen (weet ik uit ervaring!)

Door de begin- en eindwaarden te wijzigen van het virtuele geheugen, gaat je pc echt niet rapper hoor !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier zit eigenlijk een hele historie achter, problemen met de fabrikant Acer. Ik had een pc met 12GB werkgeheugen maar er was iets fout, de pc accepteerde da harde schijf niet en heb hem meerdere malen laten herstellen en steeds hetzelfde liedje.

Uiteindelijk hebben ze me mijn geld teruggegevn en had ik besloten een laptop te kopen, grote vergising..

4Gb is toch het maximum dat je in een laptop kan pompen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus ik maag het gewoon aanpassen naar 6000mb? Want nu staat hij op 4000mb.

Het is geen probleem om 6000 mb te zetten.

Windows zet standaard geheugen grootte X 1,5

Het is ook beter want bij 3DS max voor interieur wordt eerst de videokaart geheugen genomen en als dat te weinig is dan de harddisk geheugen.

In uw geval zou ik zelfs sidebar uitzetten want dat neemt erg veel geheugen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.