Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

hoi,

ik heb gehoord dat er een keylogger bestaat,

zodat je de kinderen kunt kontroleren op je pc

kan iemand mij zeggen welke ik moet instaleren.

ik wil ze soms in het oog houden maar zeker niet beletten op de pc te zitten.

kan iemand mij zeggen welke keylogger ik moet instaleren .

en moet ik daarvoor mijn avira antivirus afzeten.

kun je mij dat eens zeggen want veel ken ik niet om dat te instaleren

vriendelijke groeten roebert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik heb hier een bundel Keyloggers voor u.

PC Helpforum moderator bericht:
Link verwijderd

Het is de bedoeling dat u de .exe bestanden opent als Administrator. En ja bij sommige bestanden zou u een waarschuwing van uw Anti-Virus kunnen krijgen maar dat is volgens de Help-Files die ik erbij heb gegeven een valse melding. Daar kunt u ook meer over lezen op hun website.

Ik gebruik ze zelf ook en nog nooit problemen mee gehad.

Hopelijk heeft u er wat aan.

aangepast door SWAT4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Welk besturingssysteem heeft u ? Windows 7 heeft een ingebouwde parent control.

LEES:

Uw kinderen beschermen met Family Safety

Hoe oud zijn de kinderen? Welke browser gebruikt u?

U kan ook de browsergeschiedenis (in Firefox of Internet Explorer) elke dag nakijken. Daarop kun je zien welke sites ze op welke dag bekeken hebben.

Natuurlijk duurt het niet lang of u kinderen zullen weten hoe ze de browser geschiedenis kunnen wissen, zodat u niets meer ziet.

Maar ik geloof dat er add ons bestaan die het aanpassen van de browser(geschiedenis) kunnen beveiligen met een wachtwoord, maar ik vind de add on niet direct terug.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Norton online Family (klik erop) zou ook zeer goed zijn.

Onderstaande opmerking van stegisoft in bericht 2 kom je in norton online family tegen, lees de site maar eens goed door.

Maar bedenk wel dat kinderen van tegenwoordig veel slimmer zijn dan de ouders.

Als ze merken dat je iets gedaan hebt zal het ook tegen u gebruikt worden.

Ik ben meer voorstaander om duidelijk afspraken te maken en vooral elkaar vertrouwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf ben ik ouder van 3 kinderen.

Respectievelijk 11-13 en 15 jaar waarvan de twee oudste meisjes.

Mijn belijd hier in huis.

HUN pc daarop ben ik Administrator,elk van hen heeft een apparte account met beperkingen.

Dat betekent dus dat als ze iets willen installeren er dus MIJN ingesteld paswoord gevraagd word wat zij uiteraard NIET kennen.

Als tweede beveiliging heb ik de Parrental Control van van mijn Router actief staan waarin ik dus de parrameters heb ingesteld als Administrator uiteraard en die zijn dus niet te omzeilen.

Verder hebben ze ALLE vrijheid om te doen wat ze willen hoor.

Duidelijke afspraken zijn zeker een noodzaak zoals eerder aangehaald alsook vertrouwen maar controle is zeker nodig en dan vooral als je met tieners in de weer bent.

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede afspraken maken goede vrienden.

Die maak ik ook met een 9-jarige die zijn eigen netbook heeft, maar waar papa de administrator is.

Ik sta er niet permanent naast, maar check om de zoveel tijd wel vluchtig zijn browsergeschiedenis...die afspraak is gemaakt.

Staat er een site bij van bedenkelijk origine dan wordt er met junior gepraat en hem overlegd.

Een keylogger vind ik er eerlijk gezegd ook losjes over...ik check mijn portefeuille en gsm's ook niet op vingerafdrukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Desondanks een keylogger wettelijk legaal zijn, steun ik mijn collega's om de geplaatste link te verwijderen.

vooral om de reden van de 'al dan niet' valse virusmelding.

De microsoft zoekrobot rapporteerde via mail dat deze onveilig is, en om die reden blijft deze verwijderd om te voorkopen dat de site op een zwarte lijst van spyware/virussite terecht komt.

Hieraan wil ik voor informatie aan TS toevoegen, op wikipedia vind u een goede uitleg over keyloggers en de soorten ervan (hardware en software matig).

Zelf ben ik ook geen voorstander van dergelijke systemen, maar ze bestaan en wettelijk zijn ze legaal, echter raad ik ze af. Er zijn voldoende andere mogelijkheden om pc gebruik te beperken door website filter of parental control in te schakelen.

Hopelijk kunnen we zo de gemoederen wat bedaren...

aangepast door karel
Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ik vind het jammer dat je de link van keylogger heb verwijderd.

kan je ze me niet geven.??

ik voel me niet op mijn gemak en heb toch nog graag iets of wat controle daarover

groetjes robert

---------- Post toegevoegd om 15:02 ---------- Vorige post was om 14:57 ----------

ik zie hier regel matig dat soms de brouwzegeschiedenis is verwijderd.

die bengels zijn echt wel slimmer dan dat hoor.

ik houw ze toch graag nog een beetje in het oog .

niet dat ik erlangs ga staan maar je weet nooit en dan heb je altijd nog een knooppunt als het moet zijn

ik weet dat goede afspraaken beter is maar soms weet je nooit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.