Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

ik kende het product niet & heb even op reviews gezocht; en in grote lijnen komt het hierop neer:

With the Siberia headset, Icemat has yet another great product for the gaming enthusiast. Based on just the pure comfort experience of these, the Altec Lansing's will be retired and passed on to my son. With the new addition to our family I have found that the use of headsets is conducive to a much smoother relationship with my significant other. Not only does the open headset style work to keep your head cool but it also allows you to hear what is going on in the room around you. This isn't always good but with a newborn, it's priceless. I really enjoyed the sound produced by this unit and wish I had immediate access to another high-end headset for comparison sake. Sennheiser, Zalman, Turtle Beach, Medusa and many more manufacturers offer headsets in this price range. I doubt any of them have the flexibility offered with the Siberia's mic but the mic isn't the most important feature of a gaming headset by any means.

Positief dus (als je met merken zoals Sennheiser & Medusa mag gaan vergelijken, dan zegt dat genoeg)!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kende het product niet & heb even op reviews gezocht; en in grote lijnen komt het hierop neer:

Positief dus (als je met merken zoals Sennheiser & Medusa mag gaan vergelijken, dan zegt dat genoeg)!

Idd geen slechte review ^^

Was zelf ook al wat aan het kijken naar reviews, en alles is ZEER positief, dus ik denk wel dat k hem ga kopen ^^

Bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Yannick vroeg om te laten weten hoe mijn ervaring met de koptelefoon is.

Dus hierzo:

Dit is de eerste koptelefoon die ik koop, dus ik kan niet vergelijken met andere koptelefoons, maar ik vind het geluid geweldig. Zeer zuiver, zowel als hij hard staat, als wanneer hij zacht staat.

Zeer handige 2.8m lange kabel (dan kan ik vanuit mijn bed met de koptelefoon tot in de late uurtjes films kijken :D ZONDER dat de mede huisgenoten zagen over lawaai :D )

Ook is het design zeer mooi, normaal vind ik wit niet zo mooi, maar deze koptelefoon staat er zeer zeker wel mee :D

Nu moet ik weg, dus kan ik niet verder tippen, later misschien nog meer ;)

Groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, ik had jullie beloofd nog wat meer info te geven vandaag dus hier dus die:

Een klein probleempje met de koptelefoon is wel dat als je de oorschelpen ver uit elkaar trekt, de draadjes (die dat zwarte ding dat op je hoofd rust vasthouden) dan breken. Dit deelden de mensen van Forcom (de winkel waar ik het gekocht heb) me mee. Maar zolang je er voorzichtig mee bent, zou dit geen minpunt mogen zijn :)

Ook is het iets minder dat je de oorschelpen bijna niet kan kantelen, maar je kan ze wel genoeg kantelen om ze op je hoofd te zetten, dus eigenlijk is dit geen probleem ^^

Ook zeer handig (vind ik) is dat het een open koptelefoon is, je hoort dus zeer goed als mensen tegen je spreken terwijl je de koptelefoon op hebt. (Dit is handig omdat je dan niet telkens je koptelefoon moet afzetten als je moeder weer aan je oren komt zagen dat het eten klaar is :P Ik weet het, dat klinkt zeer lui, maar dat ben ik eigenlijk wel :P )

Ooh, wat ik nog bijna vergeten was, een klein schoonheids dingetje:

er zit bij de koptelefoon een omzettertje om van een mini jack naar een gewone jack te gaan. Deze ziet er zeer mooi uit, helemaal goud, en als je hem op de mini jack zet, is het net alsof dit gewoon een kabel is met een gewone jack aan. Ik vind dit geweldig :P Mss niet de beste reden om de koptelefoon te kopen, maar toch een leuk extratje :D

Als je nog vragen hebt, of iets dat je wilt weten over deze koptelefoon, dan vraag je het maar, dan zal ik dit eens testen. Speciaal voor JOU ! :P

Groeten

Baby_Yoda

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.