Ga naar inhoud

1908

Aanbevolen berichten

  • Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Welke een goeie en bovendien gemakkelijk te gebruiken gratis Firewall is heb ik geen idee van omdat ik een betalend pakket gebruik waarin zowel antivirus als Firewall in zitten.

Wat ik wel weet dat er bij een aantal Firewall's regelmatig meldingen komen met de vraag wil je toestaan of blokkeren.

Maak je de verkeerde keuze kan het zijn dat een bepaalde toepassing niet meer werkt die zou moeten werken.

Dus best even afwachten tot iemand reageert die met gratis firewall's ervaring heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Windows defender is geen firewall en als ik kijk naar het speccy logje in het andere topic, heb je ook geen firewall.

Je hebt wel microsoft security essentials en in dat geval kan je ook zonder defender want microsoft security essentials neemt dan de taak van defender over.

Als je dan toch defender wil inschakelen/opstarten, kan dit conflicten en foutmeldingen geven.

Dus best defender uitgeschakeld laten.

Wat betreft gratis firewalls zit je metComodo wel goed.

Downloaden door op een van de groene knoppen te klikken.

Bestand cfw_installer.exe opslaan op je pc en nadien dubbelklikken om te installeren.

In het begin krijg je voor elke toepassing die je opent een melding en de vraag of de uitvoering is toegestaan.

Dan kan je die toepassing opnemen in de regels en zal de,vraag niet meer gesteld worden.

Het aantal meldinge/vragen zal verminderen naarmate de firewall langer in gebruik is maar voor elke nieuwe toepassing, zal je weer de vraag krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.