Ga naar inhoud

Mailadres van Corel? (ik kan een trial niet registreren)


Passer

Aanbevolen berichten

Clarkie, je antwoord zette me aan het denken: je hebt geen key nodig.

Alleen kreeg ik de eerste keer een mail (ànders dan die jij postte) en ik klikte er op... ('k weet niet meer want ik heb de mail ondertussen gewist) en ik kwam op een pagina met een te-kopieren-key.

Misschien heb ik een andere download dan jij genomen?

post-23245-1417705378,5793_thumb.png

[ATTACH=CONFIG]25086[/ATTACH]

Voor zover dat het ooit kan helpen, dat zijn de vensters verschenen tijdens de installatie.

Na de installatie kan je dus de software gebruiken zonder een code in te geven, ook na herstart en meermaals getest.

post-23245-1417705375,5579_thumb.jpg

post-23245-1417705375,6063_thumb.jpg

post-23245-1417705375,6488_thumb.jpg

post-23245-1417705375,6906_thumb.jpg

post-23245-1417705375,7322_thumb.jpg

post-23245-1417705375,7757_thumb.png

post-23245-1417705375,8238_thumb.png

post-23245-1417705375,8709_thumb.png

post-23245-1417705375,925_thumb.jpg

post-23245-1417705375,9547_thumb.png

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Misschien heb ik een andere download dan jij genomen?

[ATTACH=CONFIG]25099[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]25086[/ATTACH]

Voor zover dat het ooit kan helpen, dat zijn de vensters verschenen tijdens de installatie.

Na de installatie kan je dus de software gebruiken zonder een code in te geven, ook na herstart en meermaals getest.

[ATTACH=CONFIG]25091[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]25092[/ATTACH]

Het blijft allemaal raar: plots dacht ik gisterenavond: die key die ik kreeg: da's toch geen èchte key voor een volwaardig gekochte versie ? (het kan haast niet want ik betaalde niks dus waarom zou ik zo'n key kregen? Maar waarom kreeg ik hem dan als er voor een trial geen nodig is? Daarom postte ik hem ook in de hoop dat die Migues-van-de-helpdesk hier nog eens langs wandelt en dat diè het misschien kan verklaren?)

Voor de rest: ik kreeg alle eerste vensters behalve die twee hierboven - en het laatste (dat onder dit laatste plaatjes in jouw post staat) was dus bij mij blanco.

Als ik het me nog goed herinner kreeg ik een andere Voltooid-bevestiging dan hierboven, hoe dan ook: dàt plaatje zegt me niks

Mogelijk downloadde ik een 'verkeerde' trial - wat haast ook niet kan gezien ik hem van de corel-site haalde - maar wat iig zeker is: de tweede download gebeurde met een link die ik (via een mail van Asus die met Miguel in contact stond) die ik dus van Miguel-zelf kreeg. Dàt moest toch een goede zijn - en toch kreeg ik ook dàn die twee vensters hier niet.

Blijft ook nog altijd raar dat hetzelfde met Jean-Pierre gebeurde...

(weer eens dank voor je meedenken he Clarkie)

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Asus,

de mail heb ik via pb binnengekregen en de man heeft vanuit zijn gezichtspunt uiteindelijk gelijk met zijn voorstel van: doe dat en dat nog eens.

Alleen verwijs ik je even naar een van mijn vorige berichten:

Om dit dan toch een beetje af te ronden: ik heb dus WP 5 en dacht " 'k ga eens eventjes zien wat die 6 in huis heeft ",

maar dat 'eventjes gaan zien' bracht me wel veel verder dan ik eigenlijk wilde - want uiteindelijk ben ik van de 5 goed tevreden en ik vermoed dat de toeters en bellen die de 6 surplus in huis heeft voor mij toch van niet veel belang zijn

Langs de andere kant: Miguel, 'k heb het eigenlijk getroffen met 'de man van de helpdesk' gezien sommige anderen er zich al makkelijker vanaf gemaakt zouden hebben terwijl jij er de nodige moeite aan besteedt. - Waarvoor echt mijn dank !

Mogelijk moet ik met mijn oud beestje binnen enkele maanden / een jaar toch overschakelen op een nieuw systeem met Win8 - en dan ben ik wel van plan van het nog eens te proberen - het zal op dat ogenblik ook sneller gaan dan op mijn huidig systeem.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.