Ga naar inhoud

Mailadres van Corel? (ik kan een trial niet registreren)


Passer

Aanbevolen berichten

Vanmorgen de trial van WP6 binnengehaald en geïnstalleerd. via een mail en een webpagina heb ik een serial gekregen voor een trial van een maand.

Alleen: als ik WP opstart moet ik normaal in Wp naar de help gaan om daar de serial in te brengen, maar ik raak niet in WP. Ik krijg een heel ander venster dan zij in hun filmpje laten zien.

dus zou ik hen willen mailen. Maar hoe mail je hen?

op hun supportpagina vind ik geen mailadres (Contact opnemen met Corel - Corel)

Of moet ik nu ervoor echt naar Nederland gaan bellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Filmpje : http://apps.corel.com/flash/wpox6/WPOX6_Activation_0430.flv

MIjn scherm dat ik krijg als ik op de snelkoppeling van WP druk is:

350uefd.jpg

Het linkerplaatje krijg ik dus. Vul ik dan daar mijn mailadres in, dan krijg ik het rechter (blanco) plaatje. Het hierop laten staan voor een hele tijd brengt geen verandering.

(en dat linkerplaatje is ook het enigste dat ik te zien krijg en ik kom dus niet - zoals in het filmpje - in WP-zelf terecht)

al bedankt voor je aandacht, Clarkie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem is dat ik daar dus niet geraak: ik krijg dus na het klikken op de snelkoppeling alleen maar dat linkervenster waar ik mijn mailadres kan invullen.

Doe ik dat, dan krijg ik het rechtergedeelte van mijn plaatje - een blanco scherm dat eeuwig blijft staan.

Ga ik uit het linkerscherm met het kruisje (een andere optie is er niet) , dan krijg ik de vraag : do you really want to cancel?

Bij neen blijf ik in dat venster, bij ja sluit het programma zich af.

Dus het scherm dat nà het plaatje van die snelkoppeling komt, dat krijg ik niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal ook wel niet helpen maar........ je krijgt het programma NIET geopend via de snelkoppeling?

Heb je al eens geprobeerd via start-> programma's of in de verkenner naar program files daar naar WP en dan de toepassing openen?

Had je al een account aangemaakt?

Indien je een tweede browser hebt stel die eens in als standaard en probeer dan opnieuw,misschien lukt het dan wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je al eens geprobeerd via start-> programma's of in de verkenner naar program files daar naar WP en dan de toepassing openen?

Had je al een account aangemaakt?

Indien je een tweede browser hebt stel die eens in als standaard en probeer dan opnieuw,misschien lukt het dan wel.

Eerste drie vragen: allemaal ja - geen oplossing

daarnet speciaal eens gereboot - geen oplossing

IE ga ik eens terug al standaardbrowser instellen en nog eens proberen - maar k vrees ervoor omdat (tussen haakjes) tijdens het installen gewoon ... Google Chrome me in mijn schoot geworpen werd. Hè... zo'n grote firma die dit zo maar meelevert ... ? ('k heb hem ondertussen al verwijderd, maar voor de verwijdering ging het ook niet)

@ Asus: die mogelijkheid die Clarkie gevonden heeft ga ik benutten. Je weet maar nooit

@ Iescape: heb ik ook gedaan, het gevolg is dan gewoon dat je een dankmail krijgt voor het registreren en een koppeling naar waar ik dus die serial kon gaan halen. Maar da's dan ook alles... :dong:

Alledrie: dank jullie voor het meedenken :top: en jullie horen er nog van.

O ja: ik had al WP5 en heb er WP6 naast gezet zodanig dat - als ik me de 6 zou aanschaffen - ik dan gewoon de 5 moest deleten. Maar dat ze allebei naast mekaar (= in een andere map) staan, kan toch voor zo iets geen rol spelen dacht ik?

Link naar reactie
Delen op andere sites

O ja: ik had al WP5 en heb er WP6 naast gezet zodanig dat - als ik me de 6 zou aanschaffen - ik dan gewoon de 5 moest deleten. Maar dat ze allebei naast mekaar (= in een andere map) staan, kan toch voor zo iets geen rol spelen dacht ik?

Misschien wel.

Maar dat weet je pas als de andere versie verwijderd is. xD

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.