Ga naar inhoud

Mailadres van Corel? (ik kan een trial niet registreren)


Passer

Aanbevolen berichten

Lap, daar heb je 't al (probeer zelf maar eens uit :-)) : die link volg je en na drie of vier klikken moet jij je serial gaan invullen - alleen tellen alleen de serials van al gekochte producten en niet dus diegene die ik ontvangen heb.

zit ik dus strop.

Terug naar àf dus: hoe contacteer ik Corel (blijft er alleen over: telefonisch? - hoeveel klikjes gaat dàt me kosten....)

- - - Updated - - -

Misschien wel.

Maar dat weet je pas als de andere versie verwijderd is. xD

'k maakte vanmorgen nog een image dus ik kan het makkelijk uitproberen - als er niets uit de bus komt ga ik het toch eens moeten doen: ze er gewoon allebei vanaf zwieren en de 6 er proper opzetten. 't enigste dat me tegenhoudt is dat ik er weer een uurtje werk mee heb...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

raar, raar:

- wp 5 uninstalled (met Revo)

- wp 6 uninstalled (Revo)

- gereboot

- Wp 6 opnieuw geïnstalleerd

(kostte me anderhalf uur - grrr)

resultaat: hetzelfde scherm als bovenaan vermeld

IE als default browser ingesteld en uitgetest - dan terug WP6 opgeroepen - terug hetzelfde scherm.

Dan maar terug een image van gisterenmorgen teruggeplaatst (heb ik van die goede oude Drive Image 7 al voordelen gehad :-) ) - en nu zit er dus niks anders op dan te gaan bellen denk ik (en ('t is dus niet van: voor... druk x, voor ... druk ...enz - 'k ga 't uitproberen)

@Iescape: dat probeerde ik dus gisteren maar gezien ik maar een trial downloadde val ik stil op het invullen van een (betaalde) key - een trial-key aanvaardt hij daar niet .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen enkele klik: enkel de 9 cijfers uit bericht 6 intoetsen en dan op het groene horentje duwen...:dong:
Was het maar zo: eerst 0031 en dan de rest (al helemaal VIER toetsen meer - grijns)

nu, terzake: dan krijg je: wil je.. druk dan , wil je ...

daarna vragen ze je beleefd te wachten gezien de lijnen allemaal enz.

het is wel een 0800-nummer, maar is dit ook gratis als je vanuit het buitenland belt? Gezien ik eraan twijfelde heb ik dus maar ingehaakt.

Maar toch raar dat je (blijkbaar) nergens gewoon een helpdesk-mailadres kan vinden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi van je Asus, dat je dat probeerde, maar je moet je voor mij niet op kosten jagen, da's ik de eerste plaats mijn eigen opdracht.

Moest ik weten dat het (ook vanuit het buitenland) een gratis nummer is, probeer ik het zelf wel morgen - maar weet dat iemand?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze maken overal reclame dat 0800 nummers gratis zijn, dus bellen maar.

[h=1]0800 nummers[/h]

0800-nummers zijn telefoonnummers die gratis zijn. 0800-nummers zijn eigenlijk doorschakelnummers. Zij worden door de telefoonbedrijven doorgeschakeld naar een gewoon telefoonnummer. De kosten voor die doorschakeling worden gedragen door de eigenaar van het 0800-nummer. Ze worden vooral gebruikt door grote bedrijven voor klantendiensten. 0800-nummrs kan je vanaf elk toestel in België vormen. Vanuit het buitenland zijn 0800-nummers onbereikbaar. Vandaar dat sommige bedrijven ook het normale telefoonnummer vermelden in internationaal formaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.