Ga naar inhoud

Mailadres van Corel? (ik kan een trial niet registreren)


Passer

Aanbevolen berichten

  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Net naar de klantendienst van Telenet gebeld (na bellen naar 1207,... enfin: kastje en de muur)

resultaat:

- de 0800-lijnen zijn in België eigenlijk ook niet gratis (zo zei die van de klantendienst het - 'k vroeg nier meer uitleg - wordt er toch een kleine prijs aangerekend???)

- de 0800-lijnen die niet bereikbaar zouden zijn in het buitenland: zowel ik als Asus hebben ze gisteren wèl bereikt (alleen moet je eraan denken van de 0 voor de 800 weg te laten, want die dient om vanuit het binnenland naar het binnenland te bellen - vermits je echter vanuit het buitenland belt moet je die 0 dus niet drukken

en men wist me te vertellen dat die dus NIET gratis zijn (vanuit het buitenland dus)

Kom ik terug op mijn vraag: hoe mail ik Corel (waar vind ik een mailadres?)

ps: moest iemand van jullie een legale Corel-applicatie hebben, dan kon hij/zij het eens aan de helpdesk vragen - ik bedoel hier het mailadres, niet het probleem voorleggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net telefonisch contact gehad met Corel.

In het keuzemenu heb ik mogelijkheid 1 gekozen, ik kreeg meteen een vriendelijke en bereidwillige medewerker aan de lijn, top !...:top:

Het 0800-nummer is gratis, ook wanneer je vanuit België naar Corel belt.

Bij het downloaden (en testen) van de in de tijd gelimiteerde proefversie (1 maand) wordt het serienummer automatisch gegenereerd, dus in principe dien je pas te registeren en een serienummer in te geven bij aankoop van de definitieve versie.

De medewerker raadt aan om de huidige versie van je systeem te verwijderen, opnieuw de trial te downloaden en deze te installeren (opschonen met Ccleaner en heropstarten alvorens te installeren zou ik zeker doen).

Hij gaat me via e-mail (heb mijn e-mailadres doorgegeven) contacteren...in deze mail zit een link, via deze link kan je met hem contact opnemen.

Ik beantwoord deze mail met een link naar je topic: zo kan hij het hier mee opvolgen...het is dan ook de bedoeling dat je na de herinstallatie van je trial je bevindingen hier in je topic post.

Ondertussen blijf ik je topic ook mee opvolgen: mocht je nog problemen ondervinden, dan bezorg ik je de mail van de medewerker zodat jij dan via de link met hem kan contact opnemen.

Succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kleine update: ik ontving zonet de mail van de medewerker van Corel: via deze link dien je je trial te downloaden.

Ook nog eventjes vermelden dat ik voor de oproep naar Corel telefonisch contact had met 1207 omtrent het al dan niet gratis zijn van de oproep: ook zij (1207) bevestigden mij dat de oproep gratis is...een check van mijn verbruik bij mijn operator leerde me (net als gisteren, zie screentje) dat dit wel degelijk zo is.

De oproep naar 1207 kostte me echter €1,91...xD

1207 Mob: National Shortcodes 1XXX National Info 03/04/2013 17:17:39 1 min 42 sec € 1,91

[TABLE=class: tabTable]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Asus,

dank je wel voor zoveel werk en nagepluis.

Dat van al dan niet betalend kan ik niet tegenspreken of bevestigen, 'k kan alleen maar doorgeven wat iemand van de 1207 en daarna 1204 en daarna de klantendienst me vertelden. (1207 en 1204 vertelden me dat het niet betalend was, maar op mijn vraag van: zijn jullie er ZEKER van, want eventueel moet IK wel gaan betalen? - stuurden ze me door. Nu tot daar)

Van wat die man van Corel vertelde heb ik alles gedaan BEHALVE het opnieuw downloaden van het programma. Nu ook weer 'tot daar' :-) - 'k ga het opnieuw binnenhalen (via de link in jouw bericht), de 5 dus de-installen (met Revo - die zal het wel evengoed doen als CCleaner) en terug installeren en proberen.

wordt vervolgd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je wel voor zoveel werk en nagepluis.

Graag gedaan hoor.

Dat van al dan niet betalend kan ik niet tegenspreken of bevestigen

Hieronder (screen) nogmaals de bevestiging aangaande "de kosten" en daarmee is wat mij betreft alvast dat gedeelte van de problematiek afgesloten...ben benieuwd naar de kern van de zaak.

post-20447-1417705371,8805_thumb.jpg

Succes met de herinstallatie !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisterenavond weer bijna anderhalf uur bezig geweest met uninstallen van de 5 en installeren van de 6 (en daarna terug mijn image van mijn C terug te zetten) Resultat: :frown: - nope dus: gewoon hetzelfde venster, gewoon hetzelfde blanco venster als ik mijn emailadres invul en op (de enige mogelijkheid) register druk.

Sorry Mijnheer van Corel (als je dit al leest) maar deze mus is het nu stilaan beu aan het worden. Da's al drie uur dat ik erin gestoken heb en geduldig zitten wachten heb tot de drie processen zijn afgelopen en ik terug gewoon kan computeren. (B.T.W.: in de mails die ik in reply telkens krijg, staat deze link bij errors: Ondersteuning - het is me onduidelijk wààrop ik daar moet klikken om via mail contact te krijgen met Corel als je nog geen sleutel voor een gekochte versie hebt...)

Voorlopig heb ik dus geen zin meer om nog eens anderhalf uur te gaan enz... in de hoop dat het misschien eens zou kunnen gaan werken. 'k Hoop dat jij (en de anderen, vooral Asus toch ook) dit begrijpen...

een vermoeide mus... :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb zelf gisteren de installatie uitgevoerd op een Windows 8 systeem 64 bit, alles verliep vlot.

Geraak je met de installatie nog altijd maar tot bij die registratie? krijg je dan wel een e-mail ter bevestiging van je registratie of ook niet?

Op dat maak je verbinding met internet, ik zou toch eens een andere browser als standaard browser zetten (puur als test) en dan opnieuw proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is me onduidelijk wààrop ik daar moet klikken om via mail contact te krijgen met Corel als je nog geen sleutel voor een gekochte versie hebt...)

Hoe je via mail contact kan krijgen met Corel stond (denk ik dan toch...;-)) vrij duidelijk omschreven in post 23:

Ik beantwoord deze mail met een link naar je topic: zo kan hij het hier mee opvolgen...het is dan ook de bedoeling dat je na de herinstallatie van je trial je bevindingen hier in je topic post.

Ondertussen blijf ik je topic ook mee opvolgen: mocht je nog problemen ondervinden, dan bezorg ik je de mail van de medewerker zodat jij dan via de link met hem kan contact opnemen.

Ik stuur je dadelijk de mails door via PB.

Voorlopig heb ik dus geen zin meer om nog eens anderhalf uur te gaan enz... in de hoop dat het misschien eens zou kunnen gaan werken. 'k Hoop dat jij (en de anderen, vooral Asus toch ook) dit begrijpen...

Begrijp ik volkomen...genoeg gerust nu: je kan meteen terug aan de slag... :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De info die ik te verschaffen heb gaat je zeker niet verder helpen maar heb gisteren ook eens geprobeerd om die Trial geinstalleerd te krijgen en geraak dus ook NIET VERDER dan dat scherm om te registreren met een blanko scherm als gevolg.:hmmmm:

Je bent dus zeer zeker niet ALLEEN met dit probleem.xD

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.