Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Beste,

Ik zit erover te denken om een laptop aan te schaffen, maar ik zou er graag een met wifi willen hebben. Ik heb het namelijk niet zo op met snoertjes en ik wil hem flexibel kunnen gebruiken (niet alleen binnenshuis). Is dat iets wat tegenwoordig standaard erop zit? Want ik zie het bij de specificaties op de diverse websites nergens bij staan...

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Yvonne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je eventjes toelichten of je uit Belgie of uit Nederland bent, wat je precies met de laptop wil gaan doen, aan welke schermgrootte je de voorkeur geeft en welk bedrag je wil spenderen ?...

Bijkomend: wens je nog een laptop met Windows 7 of prefereer je Windows 8 ?...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Asus,

Ik kom uit Nederland.

De laptop wil ik gaan gebruiken voor tekstverwerker, photoshop en programmeren. de laptop moet wel een redelijk beeldscherm hebben. Ook vind ik het belangrijk dat de toetsen op het toetsenbord op dezelfde plek zitten als op die van een gewone PC. Bij de meeste laptops moet ik nog al eens zoeken naar m.n. de insert, delete, prinsrc en de pijltjes-toetsen. Ook vind ik het belangrijk dat er een numeriek gedeelte op zit.

Groetjes Yvonne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oja, en ik heb zonet nog even gekeken naar verschil tussen windows 7 en 8.

Ik zou graag een laptop met 8 willen en een dan ook meteen een touchscreen.

Klopt het dat ik daarmee dan ook een soort tablet heb? Dan hoef ik die ook niet meer aan te schaffen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, ziet er goed uit. Kun je me ook aangeven waarom deze? Wat heeft deze laptop in vergelijking met andere waardoor deze debeste keus zou zijn. En waar zou ik eventueel op zou kunnen bezuinigen. Ik begrijp dat het een nieuwe techniek is, een laptop met touchscreen, maar is er misschien ook een iets goedkopere optie?

Misschien ben ik een beetje lastig met al deze vragen, maar het kost ook wel een aardig bedrag...

Alvast weer bedankt.

Groetjes Yvonne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je me ook aangeven waarom deze?

Wel...omdat, rekening houdende met je ganse eisenpakketje en het feit dat ik je niet wil opzadelen met een merk met een slechte reputatie en na-service, dat de enige was die overbleef... ;-)

Voor alle duidelijkheid ook nog eventjes vermelden dat ik, ondanks mijn nickname, geen "fabriekspiloot" van het merk Asus ben.

Persoonlijk zou ik niet voor touchscreen gaan...maar da's uiteraard puur een subjectief gegeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

Hallo Asus,

Ja ik ben wel een beetje veeleisend met dat eisenpakket, maar ik ben niet heel vasthoudend daaraan hoor.

Ik wil best een beetje wikken en wegen, maar aangezien ik echt een techkneus ben, ben ik afhankelijk van de kennis en ervaring van anderen. :-)

Waarom zou je niet voor touchscreen gaan? Ik las ook wel dat er niet zo heel veel verschil is tussen windows 7 en 8, maar ik las ook dat MO zich verder gaat ontwikkelen in de de touchscreen laptops, dus de windows 8 techniek. Mijn gedachte daarbij is dan ook dat als ik kies voor een nieuwe laptop met windows 7 ik dan bang ben de "technische"-boot te missen. Alles wat MO daarna gaat ontwikkelen is neem ik aan zoveel mogelijk op de Windows 8 techniek gericht.

Ik hoor graag wat jou mening daarover is en vooral ook waarom je niet voor een touchscreen zou gaan. het principe lijkt mij namelijk een 2-in-1 oplossing. Of zijn er soms aspecten waar ik nu geen rekening mee hou??

Zoals ik al zei het is nogal een aanschaffing om te doen, dus ik wil een zo goed mogelijke keus maken.

Groetjes Yvonne

aangepast door Yvontje82
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.