Ga naar inhoud

(Royko) Nieuwsgroepen in Outlook 2010 instellen


Royko

Aanbevolen berichten

LS.

Hoe stel ik Nieuwsgroepen in Outlook 2010 in?

Ik kan het niet vinden en op Internet lees ik tegenstrijdige berichten.

Moet ik afzonderlijk ook een Reader installeren ofzo?

Vandaar deze poging.

Alvast dank,

Groet,

Roy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Asus,

Ben nog steeds niet verder gekomen. Krijg wel van her en der allerlei tips, maar die zijn voor mij als leek best wel ingewikkeld, dus wacht ik nog steeds op een voor mij praktisch haalbare oplossing.

Groet, Roy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is Spotnet (downloaden van content uit nieuwsgroepen) geen andere "toepassing" van nieuwsgroepen dan het gebruik van nieuwsgroepen wanneer dit opgenomen is in je e-mailprogramma zoals bij Windows Mail of Windows Live Mail ?...:hmmmm:

U kunt Windows Mail ook gebruiken voor het lezen van nieuwsgroepen. Nieuwsgroepen zijn internetdiscussieforums waar groepen gebruikers met gemeenschappelijke interesses bij elkaar komen om te praten over allerlei onderwerpen, van software tot stripboeken en politiek.

In tegenstelling tot e‑mailberichten, die alleen zichtbaar zijn voor de afzender en de opgegeven ontvangers, kunnen nieuwsgroepberichten worden gelezen door iedereen die de groep bekijkt waarin deze zijn gepost. Nieuwsgroepen hebben een internationaal bereik, met deelnemers uit alle hoeken van de internetwereld.

Voordat u berichten in een nieuwsgroep kunt bekijken, hebt u een nieuwslezerprogramma nodig, bijvoorbeeld Windows Mail.

Bron: Microsoft.

Of zie ik dat verkeerd ?...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.