Ga naar inhoud

Windows 8.1: automatische updates downloaden/installeren onbetrouwbaar ?


olaf de wit

Aanbevolen berichten

Fixit was al uitgevoerd + de resultaten ervan waren geplaatst via schermafbeeldingen op Geplaatst 01 november 2014 - 14:32 Dit is dus nog eens uitgevoerd. What's the point, vraag ik mij af om resultaten te posten die niemand gezien heeft ? Of dit opnieuw uit te voeren als het de eerste keer niet werkte ?

 

Het gaat NIET over de Fixit.

In bericht 37 is ook duidelijk vermeld om Windows Repair uit te voeren, zie ook bericht 15 van Kweezie Wabbit.

In bericht 16 laat je weten het wel gedownload te hebben maar NIET geïnstalleerd en dan kan je het zeker NIET uitgevoerd hebben.

 

Ik vraag me af wie hier echt posten NIET leest.

Ook verwijs ik graag nog eens naar bericht 18 van Kape waar volgende staat 

Maar wat me opvalt in heel het topic is dat je heel wat bedenkingen en (soms) bezwaren hebt tegen de procedures die we aanbieden en ze dan niet uitvoert (of nog niet uitvoert). Dat is uiteraard geen gezonde basis om een probleem op te lossen. Ofwel ga je met de kennis en knowhow van onze medewerkers aan de slag, ofwel doe je dat niet - op basis van al dan niet gerede twijfels - en kies je voor de eigen oplossingen. 

Maar in het laatste geval is deze discussie natuurlijk nutteloos en tijdverspilling, zowel voor jou als voor onze medewerkers. Misschien best om daar toch eens een duidelijke keuze in te maken ;-) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Op 16 oktober open je dit topic waarin je meldt dat je > 2 maanden problemen hebt ... ondertussen zijn we dus MINIMUM > 4 maanden aan het surplacen: tips aan het posten die niet uitgevoerd worden.

 

Als je dan weet dat een amper een paar uren duurt om Windows van A tot Z opnieuw te installeren, dan vraag ik me af wie hier nu wie aan het entertainen is ... :dong:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16 oktober open je dit topic waarin je meldt dat je > 2 maanden problemen hebt ... ondertussen zijn we dus MINIMUM > 4 maanden aan het surplacen: tips aan het posten die niet uitgevoerd worden.

 

Als je dan weet dat een amper een paar uren duurt om Windows van A tot Z opnieuw te installeren, dan vraag ik me af wie hier nu wie aan het entertainen is ... :dong:

 Leuk is dat. Kan ik eerst gaan zien dat ik alle gegevens naar een externe harde schijf gvd kopieer die ik eerst nog zal moeten kopen. Als dat een "oplossing" moet voorstellen....Fokking briljant !

aangepast door olaf de wit
Link naar reactie
Delen op andere sites

Controleer nu of je de windows updates kan uitvoeren.

 

Gaat niet. De cursor blijft pinken en verder gebeurt er helemaal niks. Gisteren heb ik bovendien ook melding gekregen van 13 Windows updates, die ik allemaal handmatig geinstalleerd heb, en vandaag krijg ik bij het bekijken een foutmelding dat er al 30 dagen niet naar updates gezocht is geweest. Wat niet kan, want ik heb elke dag manueel controles uitgevoerd om te zien of er nog updates waren (sinds ik Bitdefender helemaal heb uitgeschakeld, sta ik op windows firewall en defender, dat je elke dag MOET updaten en bijwerken.)

 

En nu zie ik tegelijk in de updategeschiedenis dat alle updates die ik zo tot 09/12/2014 heb uitgevoerd toch zijn geinstalleerd, maar de 13 die ik op 10/12/2014 gecontroleerd heb geinstalleerd er NIET tussen staan ??? En toch zou er 30 dagen niks zijn geinstalleerd ? Fucking shit hell no !

 

WTF Microsoft ??? WTF Windows 8.1 ???

 

Als er dus een update geinstalleerd is geweest gisteren die een probleem geeft, dan kan ik dus niet weten om welke update het zou kunnen gaan, want die van gisteren staan dus niet in de updategeschiedenis !!! Hoe moet ik nu weten of die ja dan neen geinstalleerd zijn ???

post-26609-0-69417300-1418302408_thumb.j

aangepast door olaf de wit
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap hier echt geen bal meer van: 13 updates op één dag manueel gedownload en geinstalleerd tot ik de "pc opnieuw opstarten" - melding kreeg, opnieuw opgestart en de op die datum geinstalleerde updates zijn gewoon onzichtbaar geworden, in rook opgegaan ?? Geen spoor van terug te vinden, terwijl ik de daaropvolgende defender updates de dag erna wel kan installeren en die komen ook in de update-geschiedenis ??

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.