Ga naar inhoud

Foto's kan ik niet meer openen. Lijken beschadigd.


Sabine03

Aanbevolen berichten

  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Nog steeds Jpeg. Als ik een probeer bij te voegen krijg dit als melding:

Met alle beschikbare fotoprogramma's wordt steeds een foutmelding gegenereerd. Ofwel "beschadigd", ofwel "onbekend", ofwel "blanco". Herstel via andere extensies lukt ook niet ... dat ziet er niet goed uit :dong:
Link naar reactie
Delen op andere sites

Was het lang geleden dat ze nog zichtbaar die foto's (ivm pc terugzetten naar eerdere datum).

In je logs zie ik wat staan over Adobe Cloud(iets zoals Google Drive) en Itunes Helper en program files(mss Ipod).

Ergens kreeg ik met je jpeg een verwijzing naar hoofdarchief .

Ik denk dat je jpeg's snelkoppelingen zijn . Heb je al rechts geklikt naar bestandslocatie ?

aangepast door carambole
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, het is allemaal best een poos geleden dat de foto's nog zichtbaar waren. In ieder geval nog op 5-9-2013 (toen heb ik het fotoboek gemaakt). Ik heb ook gevraagd aan de shop waar ik het fotoboek heb gemaakt of zij er niet meer aan kunnen komen, maar die hadden alleen een hele kleine versie.

Ik zal het vanavond even proberen met de bestandslocatie.

De foto's waren al niet meer te zien voordat het virus was verwijderd en waarschijnlijk zat mijn back-up (het sd kaartje) tijdens de tijd van het virus in mijn PC. Heb het even nagevraagd hij heeft virus + spyware verwijderd op 24-9-2013.

aangepast door Sabine03
Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas Sabine03. Ik denk dat de geposte foto's echt weg zijn.

Ik heb een paar van je geposte fotp's met kladblok geopend en krijg dan een leeg veld. Als ik dan wat karakters in tik en save, blijft de filegrootte gelijk. een teken dat ik niets extra's toevoeg. Als ik daarna diezelfde file weer open, krijg ik mijn ingetikte karakters weer terug. Een teken dat de file gewoon toegankelijk is en werkt. Die karakters kan ik willekeurig over het veld intikken. M.a.w. het veld staat vol "blanks" welke gewoon te vervangen zijn. Lijkt me een slecht teken. Ik denk dat de inhoud compleet weg is!!:sad. Alle tooltjes zullen dan zinloos blijken. Alleen als je ergens nog een back-up vandaan kunt halen valt er nog iets te redden.

Dit onderderstreept nog eens het belang van een of meer goede back-up's. Vrijwel elk medium raakt namelijk vroeg of laat defect.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.