Ga naar inhoud

rar bestanden openen


Jean Paul

Aanbevolen berichten

 

heb zopas geprobeerd en bij uitpakken vraagt men een paswoord ?

 

 

 

Bij dat uitpakken komt dat steeds op Mp4.

 

 

Het is wat verwarrend want er worden verschillende mogelijkheden gegeven.

IK heb geklikt op "hier uitpakken " in het 3e beeldje en hij begint , zie bijlage, te lopen (groene band) met tekst in venster.

Dus klopt er iets niet bij de uitleg die ik moet volgen.

 

 

Waar heb je dat bestand vandaan gehaald?

 

 

Ik zou hier toch graag effe inbreken.

Zoals ik het hier lees en zie mislukt het uitpakken telkens omdat het gedownload bestand beveiligd is met een wachtwoord.

Ben je niet in het bezit van dat wachtwoord zal het uitpakken dus ook NIET lukken.

 

Reeds eerder had ik de vraag gesteld gesteld hoe je aan dat bestand geraakt bent, vanaf waar komt die download?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een vriend zei me dat ik dat bestand (film) kon downloaden via Frostwire.

Wanneer gevraagd wordt naar een paswoord dan geef ik niets in behalve OK en dat venster verdwijnt en je kan verder.

Maar steeds wordt gekopieerd en staat daar achter die MP4 en dan in mijn verkenner krijg ik dezelfde opmerking als in het begin en dat is dat er niets gekend is van bestand of zoiets.

Indien dit niet toegelaten is dan stop ik hiermee als het toch geen zin heeft.

Indien ik wel kan geholpen worden dan graag stap per stap aub. De ene persoon werkt met W7 en de andere met W8.

Maar bij het openen van vensters enz... krijg je wel totaal andere beelden te zien en zo geeft dat wel twijfel.

beste mensen, indien ik verkeerd bezig ben met dat te downloaden, zeg het mij en dan stop ik dat. heb het tenslotte ook nog nooit gedaan en dit was de eerste keer. Wist niet dat het een probleem zou geven.

Groeten,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Jean Paul,

 

Je hebt het uitpakken van het RAR- bestand correct uitgevoerd maar het uitpakken kan NIET lukken omdat het beveiligd is met een paswoord.

 

Bovendien gaat het hier over een illegaal gedownload bestand en dan mogen we op dit forum geen verdere hulp bieden om zelf niet in de problemen te komen.

 

Graag verwijs ik dan ook naar de forumregels.

 

Met vriendelijke groeten,

 

Clarkie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ontvangen via PCH mailbox:

Hallo beste mensen.

Vooreerst wens ik duidelijk te maken dat ik mij er niet van bewust was dat ik illegaal bezig was. Dit is mij niet meegedeeld door mijn vriend.

Hiervoor wil ik mij volledig verontschuldigen tegenover jullie allemaal en wens niet dat er problemen ontstaan in uw organisatie.

Hierbij neem ik dus wel afstand van verder gebruik van deze “illegale” downloads want ik wens evenmin problemen met de PC.

Bedankt voor de terechtwijzing en ik hoop verder beroep te kunnen en mogen doen op jullie diensten maar dan voor gewone PC-problemen ?

In ieder geval dank ik jullie voor de raad welke ik intussen mocht krijgen om rar bestanden, indien ik die nog tegen kom, te kunnen bewerken.

Bedankt en tot schrijfs ?

Grote sorry !

Met respectabele groeten,

Jean Paul

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.