Ga naar inhoud

Updates installeren werkt niet


douweziel

Aanbevolen berichten

Dag,

 

ja, het nieuws is zoals verwacht: mijn ouders vinden het te veel risico/gedoe voor wat het oplevert en mijn vader vindt het helemaal niet erg "om op deze manier verder te klooien om een oplossing te zoeken". Echter heeft Asus al aangegeven dat op deze manier verder gaan met aanmodderen ook geen zin heeft dus ik maak er nu officieel het probleem van mijn ouders van, wat betekent dat deze topic gesloten mag worden.

 

Bedankt dat jullie hebben geprobeerd een oplossing te vinden en zo veel geduld hadden en jammer dat herstel alleen met een herinstallatie kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dag,

 

ja, het nieuws is zoals verwacht: mijn ouders vinden het te veel risico/gedoe voor wat het oplevert en mijn vader vindt het helemaal niet erg "om op deze manier verder te klooien om een oplossing te zoeken". Echter heeft Asus al aangegeven dat op deze manier verder gaan met aanmodderen ook geen zin heeft dus ik maak er nu officieel het probleem van mijn ouders van, wat betekent dat deze topic gesloten mag worden.

 

Bedankt dat jullie hebben geprobeerd een oplossing te vinden en zo veel geduld hadden en jammer dat herstel alleen met een herinstallatie kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.