Ga naar inhoud

Updates installeren werkt niet


douweziel

Aanbevolen berichten

Goedendag,

 

Als ik windows opnieuw opstart om updates te installeren, doet die dat braaf. Echter, aan het einde van de updates start de computer opnieuw op en wordt de melding gegeven "Failed to install updates. Reverting changes..." (iets in die trant).

Als ik de updates probeer te installeren via Windows Update staat er aan het einde "installeren mislukt".

Als ik wil kijken welke updates er zijn (belangrijk én optioneel) crasht mijn windows verkenner (zie foto).

 

Kan iemand mij hiermee helpen?

 

Met vriendelijke groet,

Douwe Ziel

post-7584-0-88754700-1428064385_thumb.pn

aangepast door douweziel
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb gepoogd updates te installeren via een clean boot state. Werke al beter - 19 van de 22 belangrijke updates zijn nu geïnstalleerd. De overige 3 willen nog steeds niet - sterker nog, er zijn nu 42 belangrijke en 4 optionele updates beschikbaar. Windows Verkenner crasht nog steeds als ik wil zien welke updates er beschikbaar zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Goedendag,

 

Excuses voor de manier waarop dit topic is verlopen.

 

Deze topic is oorspronkelijk voor het probleem op de PC op mijn kamer in Utrecht, echter hier is het opgelost door Windows 10 te installeren.

 

Op mijn PC in Hardenberg, die door meerdere mensen gebruikt wordt, lukt het niet om de updates te installeren noch om Windows 10 te installeren via de installer van de Windows-website.

Ik zal wanneer ik in Hardenberg ben meer details kunnen geven en ook tips kunnen uitvoeren. Ik hoop op uw geduld. Ik schat ergens aankomende week in Hardenberg te zijn.

 

Met vriendelijke groet,

Douwe

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Download Windows Repair all in One
Even naar onder scrollen en klikken op wrepairaio1.jpg - Direct Download 
Dubbelklik na het downloaden op het bestand tweaking.com_windows_repair_aio_setup.exe om de installatie te starten 
Gebruikers van Vista, Windows 7 en Windows 8: rechtsklik -> uitvoeren als Administrator. 
Na de installatie kan je aangeven om het programma te starten. 

Als het venster van Windows repair geopend is ga je naar step5: Backup
Daar klik je bij System Restore op Create
Bij Registery Backup klik je vervolgens op Backup.

wrepairaio2.png

Bij het klikken op Backup zie je de vooruitgang. 

wrepairaio3.jpg

Erna klik je op Next
In het venster dat je dan ziet klik je open repairs

wrepairaio4.png

Zet de vinkjes zoals in de afbeelding. 
 
wrepairaio5.jpg
Zet ook een vinkje aan de rechterkant bij Restart/Shutdown system when finished en selecteer vervolgens Restart System. 
Schakel je antivirusprogramma uit (zie Antivirus (tijdelijk) uitschakelen) en klik op Start Repairs. 

wrepairaio6.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.