Ga naar inhoud

mc affee verwijderen lukt niet


Aanbevolen berichten

Hallo,

een maat van mij kocht een paar maand terug een acer laptop en daarop staat mc affee en die wil ik er afhalen.

Via configuratiescherm -> programma's en onderdelen -> verwijderen leek het de eerste keer te lukken maar op het einde kreeg ik een foutmelding. 

Na wat google vond ik een tooltje dat mij moest helpen, maar dit kan ik niet downloaden, MCDR geloof ik,  krijg telkens foutmelding.

Wel staat windowsdefender op de laptop, zou dit er wat mee te maken hebben?

Indien ik nu alsnog via de bovenstaande weg de mc affee weg wil krijg ik "navigatie naar de pagiina onderbroken"

Alle bovenstaande software zijn automatisch meegekomen met de windows.

Iemand enig idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download MCPR.exe dan via een andere computer?

Wel als adminstrator uitvoeren.

Heb je het al in Veilige Modus geprobeerd?
Zo niet, dan zou ik eerst via systeemherstel proberen McAfee weer compleet terug te krijgen en vervolgens in Veilig Modus te verwijderen.

Het kan natuurlijk ook zijn dat je malware hebt. Dan zijn er anderen om je te helpen.

(Het zijn maar wat suggesties.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Malware kan nog steeds. Niet in McAffee zelf, maar wat ik lees is dat malware soms verhindert dat je bepaalde dingen met je virusscanner doet. Al is dat in dit verband ook niet het eerste waar ik naar zou kijken. Je moet wel altijd op malware bedacht zijn.

aangepast door Veng
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je topic werd verplaatst naar Bestrijding malware & virussen, zo blijft het forum overzichtelijk.

 

Na wat google vond ik een tooltje dat mij moest helpen, maar dit kan ik niet downloaden, MCDR geloof ik,  krijg telkens foutmelding.

 

Kan je het onderstaande uitvoeren en het gevraagde logje hier in je topic posten ? ...
 

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.png RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je 
hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een 

.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.