Ga naar inhoud

microsoft pffffff


clovis

Aanbevolen berichten

voordat ik inlogde vanavond op mijn hotmail,kreeg ik volgende mededeling:

Iemand heeft mogelijk je account ********@hotmail.com ( mijn hotmailadress) gebruikt om veel ongewenste e-mail te verzenden of iets anders te doen dat in strijd is met de Microsoft-servicesovereenkomst.
Wat moet er gedaan worden?
We sturen een verificatiecode naar je telefoon. Zodra je de code hebt ingevoerd, kun je je aanmelden.

dit heb ik gedaan... en als ik wil checken over welke ongewenste email ze het hebben...er staan zelfs geen emails op mijn postvak in !!!!

microsoft bekijkt dus zomaar emails van personen???

 

ik kijk voor een eventuele klacht via email te zenden naar microsoft belgie,maar nergens te vinden...weet iemand aub het emailadress om microsoft te contacteren????
 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja je moet nogal invullen zeg.

welke gsmmerk,mijn straatnr.,,waarover het gaat :2 keuzes -beveiliging en veiligheid of reparatie.

Toestelmodel ,Serienummer (IMEI) ,Verstrek ons extra informatie over je vraag, zoals reparatiedetails, softwareversie, naam van de app, transactiecode, besturingssysteem system.

neen ik heb absoluut niets te verbergen,maar m'n vraagt wel inorm veel over mij of jou en dit simpelweg om een klacht in te dienen.

neen op die manier liever niet,toch bedankt :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.