Ga naar inhoud

firefox / internet explorer


bernard

Aanbevolen berichten

Ik heb deze heropend , want ik loop toch tegen probleempjes aan .

Alsik een antwoord van je krijg kan ik deze niet afsluiten ( modereer .... )

Wel als ik naar het begin ga waaqr staat dat ik welkom ben en bekijk al je vragen

Volgens mij neemt Firefox het dan over van internet explorer , want met Firefox kan ik ook niet inloggen met mijn gegevens

Of werk ik verkeerd met de 2 browsers ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik mijn mail open in outlook , dan staat daae wel het bericht van je , maar ik heb geen scherm om te beantwoorden .

Dan ga ik naar   :  welkom bernard en dan bekijk mijn vragen .                                                                                                                  Dan kan ik dacht ik wel antwoord geven

Ik had gemaild op de vraag van je dat er links boven in de hoek staat  :       Firefox  /  internet explorer

Ik hoop dat deze wel aankomt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je gaat naar ontvangen mail van PCH in je e-mailprogramma en klikt op de link naar het antwoord, welke browser opent dan?

 

 

 

Als ik mijn mail open in outlook , dan staat daae wel het bericht van je , maar ik heb geen scherm om te beantwoorden .

 

 

 

Dat je geen scherm hebt om te antwoorden in je e-mailprogramma is volkomen normaal, je dient de website van PCH op te zoeken in je browser + inloggen op PCH.

 

Ook was het de bedoeling dat je in het e-mailprogramma - blijkbaar Outlook- een ontvangen e-mail van PCH opent en dan op de link naar het onderwerp klikt.

Zo weet je direct welke browser opent. Nu hoef je dat niet meer te proberen want je hebt Firefox verwijdert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

waarom moest ik dan Firefox downloaden om tv te kunnen kijken op mij laptop, terwijl het alleen

met internet explorer ook gaat ?

Waarom staat onze discussie niet in het forum : internet en netwerk ? browsers , maar wel als ik

boven in de site : bekijk de nieuwe inhoud aanklik ?

Ik heb de afgelopen mailwisseling wel wat zitten wijzigen in de linker kolom , ik doe er een bijlage

bij dan kun je zien of alles weer goede staat ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.