Ga naar inhoud

Laptop traag / vervelende reclame


Aanbevolen berichten

  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hey Bernard,

Je computer lijkt malwarevrij te zijn. We zullen nog even je IE resetten. Laat maar weten hoe het dan gaat met die vreemde zaken.

 

- Open Internet explorer.  
- Druk op de Alt toets op je toetsenbord. Er verschijnt een menu.
- Ga naar het menu Extra en kies Internetopties.  
- Op de tab Geavanceerd klik je onderaan op de knop Opnieuw instellen...  
- Klik nogmaals op Opnieuw instellen.  
- Klik op Sluiten en herstart internet explorer.

 

 

Om de gebruikte tools en besmette herstelpunten te verwijderen, mag je het volgende ook uitvoeren:

 

Download 51a5ce45263de-delfix.pngDelfix by Xplode naar het bureaublad.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet nu vinkjes voor de volgende items:

  • Remove disinfection tools
  • Purge System Restore


Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoef je echter niet te plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wilde met knipprogramma er een bijlage bij voegen , maar dat wil niet .

Dus dan maar even zo :

groot scherm : internetexplorer 11 instellen

Aangevinkt staat : aanbevolen instellingen voor beveiliging en compatibiliteitgebruiken.

                 Of :      aanbevolen instellingen niet gebruiken

 

 

De 2 e

De invoegtoepassing Discussies van een onbekende uitgever is gereed voor gebruik  >> In  of   Uitschakelen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Bernard,

 

Ik heb een foutje gemaakt. Bij Windows 10 is taakbeheer iets anders. Bij Windows 10 is Processen eigenlijk Toepassingen. Zou je van jou taakbeheer nog een even een screenshotje kunnen maken van Toepassingen. Daar kun je net iets meer zien. Maar zoals ik je taakbeheer nu zie worden je RAM en processor niet bepaald overbelast.  

 

Mvg,

 

Sento_

 

(de eerste van IE kun je gewoon de aanbevolen instellingen gebruiken maar ik weet niet wat die 2e is. Volgens mij is dat een toepassing die je ooit zelf had toegevoegd aan IE kan dat? Maar die is niet belangrijk of nodig. Hier kun je zien hoe je invoegtoepassingen kunt beheren.)

 

aangepast door Sento_
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraagje aan Jion .

Ik heb Delfix by Xplode gedaan , mag ik aannemen dat er verder geen bijzonderheden zijn , en

dat ik deze eigenlijk wel af kan sluiten ?

 

Ik heb nog wel een paar vraagjes :

Is het handig om Malware Bytes op mijn bureaublad te houden en af en toe gebruik /

Of is C Cleaner voldoende ?

 

Het enige probleem na de ,, operatie ,, is geweest , toen ik op startpagina zat en voetbalzone zat te lezen .

Toen ik weer terug wilde  kon dat niet , het zat vast.

 

Verder nog een idee van een leek ±

Kan het zijn dat leeftijd van de laptop ook een rol speelt bij de snelheid  =

En maakt het ook uit of de laptop draadloos is of aan de kabel =

Volgens mij ging het aan de kabel sneller .

 

En als laatste , waarom zit ik nu vette letters te typen , kan dat weer naar normaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ik heb Delfix by Xplode gedaan , mag ik aannemen dat er verder geen bijzonderheden zijn , en

dat ik deze eigenlijk wel af kan sluiten ?

Klopt, met Delfix is het malwaregebeuren afgesloten.

 

 

Is het handig om Malware Bytes op mijn bureaublad te houden en af en toe gebruik /

Of is C Cleaner voldoende ?

Malwarebytes mag je zeker laten staan om als second opinion scanner te gebruiken naast jouw virusscanner.

Ccleaner is geen malwarescanner. Dat is een tool om je systeem op te kuisen van overbodige bestanden en register.

Ccleaner mag je zeker ook af en toe gebruiken, let er wel op om steeds de meest recente versie te hebben.

 

 

Het enige probleem na de ,, operatie ,, is geweest , toen ik op startpagina zat en voetbalzone zat te lezen .

Toen ik weer terug wilde  kon dat niet , het zat vast.

Was dat probleem met voetbalzone eenmalig, of elke keer wanneer je naar die site surft?

Indien dat eenmalig was, zou ik er niet te veel aandacht aan besteden.

 

 

Kan het zijn dat leeftijd van de laptop ook een rol speelt bij de snelheid  =

En maakt het ook uit of de laptop draadloos is of aan de kabel =

Volgens mij ging het aan de kabel sneller .

De leeftijd kan zeker een rol spelen. Maar ook falende hardware of te hoge temperaturen. Sento_ zal je hiermee verder helpen.

Bekabeld internet zal steeds sneller gaan dan draadloos. Als je de keuze hebt, zou ik steeds voor het kabeltje kiezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.