Ga naar inhoud

probleem ontvangen en versturen van berichten met incredimail


JEANSPANJE

Aanbevolen berichten

Mijn webmailgmail werkt prefekt.

 

Mijn secondair mailadres is: x_x_x_x @voo.be maar dit staat op automatisch doorschakelen naar mijn gmailadres wat ook daadwerkelijk gebeurt.

 

Mijn authentificatie in 2 stappen staat op UIT

Ik zie de melding ook dat mijn wachtwoord laatst gewijzigd is op 26 september 2016 hetgeen juist is .

 

Alleen krijg ik hiermee geen contact met Incredimail.

Wat kunnen we nog meer doen?

aangepast door Asus
e-mailadres gemaskeerd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb Thunderbird geinstalleerd en mijn gmail adres erin gebracht maar ik krijg zowel in IMAP ALS IN POP3 SERVER VOLGEND BERICHT: MAIL ADRES EN WACHTWOORD ONBEKEND..

 

Ik heb precies het volgende gedaan.

Ik open Thunderbird

Ik vul mijn naam in

Ik vul mijn gmailadres in

Ik vul mijn gmail wachtwoord in

Ik vink aan "wachtwoord onthouden"

 

Dan ontvang ik, volgend bericht: "Configuratie gevonden in de Mozilla ISP-database

 

Dan vink ik POP.3 aan (e-mail op Uw computer bewaren)

Inkomend POP3: pop.gmail.com,SSL

Uitgaand: SMTP: smtp.gmail.com, SSL

Gebruikersnaam:  mijn gmail adres ................@gmail.com

Nu klik ik op GEREED

oP HET SCHERM KRIJG IK HET BERICHT "wachtwoord controleren" en na enige tijd verschijnt "configuratie kan niet worden geverifieerd- is de gebruikersnaam of het wachtwoord ongeldig?"

 

Dan klik ik op "opnieuw testen" en ik zie "Thuderbird heeft geen instellingen voor Uw e-mailaccount kunnen vinden."

 

Ik heb ook geprobeerd met de IMAP aan te vinken i.p.v. de POP3 maar hetzelfde probleem doet zich voor.

 

Thunderbird stelt voor om een nieuwe account aan te maken maar dat wil ik niet omdat mijn webmail gmail perfekt werkt.

 

Uit al deze test kan men besluiten dat het probleem niet bij INcredimail ligt maar waarschijnlijk bij Google denk ik?

Wat denkt U hiervan en welke stappen kunnen we nog nemen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

We kunnen nu wel tot het besluit komen dat het probleem niet in Incredimail of Thunderbird zelf zit.

 

Als je zeker bent dat het ingegeven wachtwoord in Incredimail en Thunderbird telkens juist is zal er toch gezocht moeten worden in Gmail en de instellingen van "mijn account" in Google.

 

Kom ik ook terug op mijn vraag in bericht 50 waar geen antwoord op kwam, dus kijk op de webmail van Voo.be:

 

Heb je al gecontroleerd of je een e-mail van Gmail ontvangen hebt (webmail Gmail of op je ander e-mailadres) over een beveiligingskwestie?

Want het is zeer vreemd dat het Gmailaccount wel gewerkt heeft in Incredimail en de dag nadien weer niet meer.

 

Ik vraag me ook af of onderstaande er misschien voor iets tussen zit:

 

Mijn secondair mailadres is: x_x_x_x @voo.be maar dit staat op automatisch doorschakelen naar mijn gmailadres wat ook daadwerkelijk gebeurt.

 

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb Uw bericht N° 50 wel beantwoord.  Ik heb op mijn webmail gmail of voo.be geen enkel bericht ontvangen m.b.t. beveiligingen

 

Alleen staat er een kleine fout in:  mijn wachtwoord is laatst gewijzigd op 25/9/2015 i.p.v 26 sept 2016.  Maar dit hebt U zelf wel verbeterd want sept 2016 is nog ver af.

 

Wat kunnen we nog meer doen nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zopas Thunderbird opnieuw geprobeerd en alle mails komen er nu binnen en ook allle verzonde mails staan er in.

 

Als ik Thunderbird opgestart ben vroeg men om een certificaat te controleren maar ik heb Thunderbird geopend zonder dit certificaat te controleren.

De presies werkwijze weet ik niet goed meer maar Thundeerbird werkt nu.

 

Mijn vraag is nu hoe kan ik Incredimail terug aan de praat krijgen?

 

MVG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb met Thunderbird gewerkt zonder problemen.  Op een bepaald moment kreeg ik de vraag om opnieuw in te loggen en heb ik gedaan met gmail account en mijn wachtwoord.  Ik kreeg bericht "Mozilla Firefox heeft Uw wachtwoord opnieuw ingesteld"

Dan ben ik opnieuw naar Incredimail overgegaan.  Ik heb mijn gmail account verwijderd en opnieuw toegevoegd en nu werkt Incredimail ook opnieuw normaal zowel voor inkomende als uitgaand e berichten.

 

Ik dank U alvast en al Uw medewerkers voor deze helse karwei en hopen maar dat dit morgen nog werkt.

 

Het probleem zat hem dus bij Mozilla Firefox die mijn wachtwoord niet meer herkende.

 

Ik wacht nog effen tot morgen en stuur U dan een bericht om dit onderwerp af te sluiten indien alles correct functionneert.

 

Nogmaals dank aan Uw zeer gewaardeerde medewerkers die het nooit opgeven tot een oplossing gevonden is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ben ik terug.

 

Hetzelfde probleem met Incredimail doet zich opnieuw voor.  Na enige tijd krijg ik weer het bericht "bewerking incompleet"

 

Ook bij Thunderbird krijg ik geen post meer binnen terwijl mijn webmail gmail correct werkt.

 

Wat kan het zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.