Ga naar inhoud

installeren software en updates lukken niet


vokens

Aanbevolen berichten

Beste,

 

Lukt niet om te koppelen,was smartphone samsung s3.

Ik heb dan deze losgekoppeld en verwijderd maar geen verandering.

 

Het lukt nog altijd niet om software van printer te installeren,blijft hangen.

 

Menu apparaten en printers willen nog altijd niet openen tenzij ik de spooler stop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga eens naar de services en open de print spooler service.

Stop de service en zet het opstarttype op handmatig.

Normaal zou de print spooler service dan niet meer mogen opstarten met windows.

Herstart de pc en controleer dan of de print spooler service is opgestart of niet.

De print spooler service zal nu pas worden opgestart als je een print opdracht geeft.

De service blijft daarna wel aan staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er staan geen printers meer op mijn laptop

 

Ik heb de service op handmatig gezet en die blijft daarop (mijn windowsupdates en instellingen werken dan zonder probleem)

 

Echter ik kan nog altijd geen printersoftware installeren (en misschien ook geen andere software)

Tijdens het installeren van een epson xp860 komt er een foutmelding

pc fax driver werkt niet meer

epson net setup werkt niet meer

en het lukt dus niet om een printer te installeren.

Nochtans op mijn desktop en andere laptop met W7 was dit zonder problemen

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, vokens zei:

Tijdens het installeren van een epson xp860 komt er een foutmelding

pc fax driver werkt niet meer

epson net setup werkt niet meer

en het lukt dus niet om een printer te installeren.

Nochtans op mijn desktop en andere laptop met W7 was dit zonder problemen

Volgens het speccy logje dat je eerder plaatste, werkt deze laptop met windows 10.

Als dat klopt, heb je een probleem want de epson xp860 heeft geen drivers voor windows 10.

 
Quote

 

Compatibele besturingssystemen
Mac OS X 10.6.8 or later, Windows 7, Windows 8, Windows Vista, Windows XP, Windows XP x64

 

Zie ook systeemvereisten op pagina 200 van de handleiding.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Beste,

 

Ik heb drivers via epson gevonden voor w10 en deze willen ook niet installeren.

Ik heb daarom eens geprobeerd om een pdf printer "dopdf8" te installeren en dit lukt ook niet. 

Daarom heb ik eens een installatie gedaan van een game van 1gb en deze werkt perfect.

Blijkbaar vanaf de installatie iets met fax of printer te maken heeft loopt deze vast.

Ik heb de services al eens gestopt eens op handmatig en eens automatisch gezet maar geen verschil

 

Ik moet nog altijd de printspooler eerst stoppen om in apparaten te kunnen en windows te laten updaten anders lukt dit niet.

 

Kan ik die fax en printerspooler niet verwijderen en herinstalleren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben dit al gedaan maar we gaan het nog eens doen.

 

Ga naar start -alle programma's - bureauaccessoires.

Klik met rechts op het icoon van de opdrachtprompt en kies voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

Typ sfc /scannow en druk enter. (let op de spatie voor de / )

Alle windows systeembestanden worden nu gecontroleerd op fouten en indien nodig vervangen door een correcte versie.

Hou de windows installatie cd/dvd bij de hand (als je er een hebt) want er kan om gevraagd worden.

Na de scan krijg je een overzicht van de resultaten en een verwijzing naar een CBS logbestand.

 

Wanneer u de melding krijgt: "Er zijn geen schendingen van de integriteit gevonden", voert u onderstaande niet uit. Krijgt u wel foutmeldingen, dan kan u onderstaande uitvoeren zodat we in een logje naar je problemen kunnen zien.

 

Typ nu findstr /c:"[sR]" %windir%\Logs\CBS\CBS.log > "%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt" en druk enter.

Let op de spatie voor de / en %windir% en voor en na de >.

Nu zou je op je bureaublad het bestandje sfcdetails.txt moeten zien.

Voeg dit bestandje als bijlage toe aan een volgend bericht.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

origineel stopte de installatie op 1/4 en kreeg ik dan de foutmelding pcfaxdriver werkt niet meer en daarna epson net setup werkt niet meer als ik dit via de installatie cd deed.

Als ik via printer toevoegen doe dan blijft deze ook op 1/10 hangen van de installatie.

 

ik overweeg om deze laptop terug op fabrieksinstellingen terug te laten herinstalleren maar ik weet niet of het probleem daarmee is opgelost.

Deze laptop is ook aangekocht met win 7 pro en daarna met de gratis upgrade naar win 10 pro gegaan.Ik heb wel een instal cd met win 8 pro meegekregen.

 

Het is bizar want deze laptop werkt supergoed zolang het niets met afdrukken te maken heeft.

Zelfs als ik in mijn browser rechtsklik en afdrukken kies dan blijft hij zoeken ipv een afdrukmenu te geven

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.