Ga naar inhoud

windows 10 installatie loop vast


ctboer

Aanbevolen berichten

11 uren geleden, ctboer zei:

(sorry voor de weinige ervaring ik ben geen expert).

Zie je dat je al stappen op de goede weg aan het zetten bent: twee uur later was je met het progje weg ! :) 

 

Dus MDP ziet de schijf helemaal NIET ?

 

dus in dit scherm staat ze er gewoon niet bij ? 58d22ffe725f1_Minitool-Partition-Wizard-1.jpg.e8c799c87dab82a5b76e7665f85838b7.jpg     (ik plukte het plaatje van het net - klik erop om te vergroten)

 

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke ik ben nu al iets verder gekomen,

ik heb de SSD in een andere computer gestopt zonder andere drives aangesloten ALLEEN de SSD.

hierbij werd mijn SSD wel herkend door de windows installatie setup hierin heb ik toen de SSD geformatteerd, vervolgens weer terug gestopt in mijn computer waarop ik hem wil installeren.

en daar werd hij nu ook herkend door mijn windows installatie setup, ik heb de schijven alle bij geformatteerd en de SSD geselecteerd en op next gedrukt nu zou de installatie moeten beginnen zou je denken.

maar hij staat nu al 20 minuten vast op het volgende scherm(ik kan de muis wel bewegen en ik denk dat ik ook in het command prompt kan komen als ik wil maar doe ik even niet want vorige keer sloeg hij toen soort van vast)

 

DSC_0188.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

ik probeer windows 10 op mijn SSD te installeren maar als ik de installatie doorloop en aankom bij de stap "where do you want to instal windows?" en ik selecteer mijn SSD en druk op next dan loopt hij vast en gaat niet verder, ik kan de muis nog wel bewegen en het command prompt gaat ook nog open maar als ik die weer probeer af te sluiten gaat hij waarschijnlijk crashen daar had ik al een poging tot gewaagt namelijk.

SSD is zo goed als nieuw dus daar ligt het niet aan(hij heeft overigens nog goed gewerkt voor ik een nieuw moederbord en cpu installeerde)

 

HELP 

Chris

DSC_0188.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 gieg is echt te weinig!

gezien de grote data schijf ernaast - en omdat de ssd maar 120 gieg is - zou ik ervoor kiezen om die hele drive 0 één partitie te maken voor windows en de program files.  

overigens: die data schijf zal je ook nog moeten indelen en dat kan je via dat schermpje ook ..!

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.