Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

GraemeD

USB niet gemigreerd, 0B grootte, geen medium

Aanbevolen berichten

Dag,

Ik heb een USB-stick gekregen van iemand die ik ken om data terug te halen. Ze heeft per ongeluk de bestanden gewist en de USB-stick geformatteerd (ze wist niet wat dit betekende).

Echter als ik de USB-stick in mijn laptop steek, krijg ik enkele vreemde fouten:

• als ik de drive wil openen krijg ik volgende fout: (afbeelding 01)
  • wil ik deze opnieuw formatteren (rechts > formatteren...): (afbeelding 02)
  • in computerbeheer > schijfbeheer staan geen partities en geen staat er geen media: (afbeelding 03)
  • in diskpart krijg ik de melding dat de USB-stick 0 bytes groot is: (afbeelding 04)
  • de USB krijgt ook vee rapper warm dan andere USB's.

Ik heb al geprobeerd drivers te updaten, drivers verwijderen en opnieuw installeren, een registerkey aanpassen, enkele programmatjes die dit zouden moeten kunnen oplossen maar geen enkel vindt de stick (terwijl windows verkenner wel).

Iemand ideetjes?

Alvast bedankt!

01.JPG

02.JPG

03.JPG

04.JPG

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Typ de volgende commando's in diskpart onder elkaar:

• diskpart
  • list disk
  • select disk 1
  • detail disk (controleer nu of je de juiste schijf geselecteerd hebt(!))
  • clean
  • create partition primary
  • select partition 1
  • format fs=NTFS
  • assign letter=d (toekennen letter d aan de schijf)
  • exit

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
      39.575
    • Meeste online
      1.765

Nieuwste lid
    shirkesk
    Registratiedatum
  • Gerelateerde inhoud

• Door lucderoeck
      Ik heb de gewoonte om tijdens vrije momenten via mijn samsung tab A op het internet pdf files te downloaden. Later verbind ik er een usb stick aan (32gb) om de files ook daar op te slaan. Dat gaat probleemloos. Geen foutmeldingen. Ik sluit die stick dan later aan op een usb ingang op mijn desktop pc hp compaq -een oud beestje maar hij werkt nog- en dan wordt de stick wel herkend, maar de pdf files zijn nu ineens TXT files geworden met O bytes inhoud. Ik heb er Linux Mint 18 op staan -niets anders- en dat werkt allemaal goed, dus waaraan ligt het?
      Graag Uw advies.
      Mvg
    • Door janwillem
      Bij gebruik van een USB kan het stuurprogramma (driver?) niet worden geladen "omdat het geheugen nog een eerdere versie van het stuurprogramma bevat"(zo luidt de foutmelding) 
      1 oplossing is telkens opnieuw pc opstarten. Is lastig om steeds weer te doen.
      ben op zoek naar hoe ik structureel het probleem met de desbetreffende driver kan verhelpen. ik ben een -bijna- digibeet.
      Jan Willem
    • Door JDAV
      Dit is al de tweede dag op een rij dat windows opeens mijn USB muis niet meer herkent. Als ik hem uittrek en er opnieuw insteek is dit voor 1 dag opgelost.
      Enig idee hoe ik dit kan oplossen?
    • Door carambole
      Een map kan men op 'Alleen lezen' zetten. Bij een stick staat iets van delen, is dat hetzelfde ?
      Een wachtwoord erop zodat zelfs elke laptop/Pc alleen mag lezen en niet kan bijvoegen of wissen, zoiets zoek ik.
    • Door Durango
      Ik heb hetzelfde probleem met 2 stuks 64GB usb sticks van hetzelfde type merk PNY nadat ik de sticks op een een Win pc gebruikte en daarna op een tijdelijke MAC geformatteerd had. Toen ik terug wilde naar Win begonnen de problemen. 1 stick wordt helemaal niet herkend in diskpart, de andere wel maar niet "online" (No Media). 
Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...