Ga naar inhoud

Probleem na update windows 10 creator update


supernikje

Aanbevolen berichten

17 minuten geleden, Passer zei:

Omdat een SSD stukken sneller is dan een HDD en je programma's dus sneller ingeladen (opgestart) worden, sneller hun bewerkingen gaan doen,...

 

Bedoel je: wààr je ze in verkenner kan vinden of waar je in FF (Firefox) een lijstje van je plugins kan bekijken?

Oké...het kwam van Droske precies over dat het kwaad kon om programma's op te slaan op mijn HDD schijf. Daarom dat ik het vroeg ;) Ik weet wel dat deze op mijn HDD dan trager gaan starten maar ik zet er enkel programma's op die ik zelden gebruik, zodat ik mijn SSD niet te vol zet.

 

Voor die plugins van Firefox bedoel ik op mijn PC, dus via verkenner? 

Ik stel deze vraag omdat in het bericht van Droske (dinsdag) er mij gevraagd werd waar mijn plugins van Firefox staan en ik ze noch op mijn SSD of HDD terug vond (door map na map af te gaan, misschien is er een andere manier).

Quote

CD of dvd geladen?

Externe harde schijf aangesloten?

Of je traditionele interne HDD die aangesproken wordt. Wat heb je op die HDD staan? Enkel data, of ook programma's of plugins van Firefox?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Ik wou even laten weten dat ik al een tijdje terug met mozilla firefox surf en het probleem intussen veranderd is.

Het scherm blokkeert nooit meer, alles draait als voordien op één punt na : bij facebook krijg ik soms opeens het scherm dat wit wordt en dan opnieuw normaal (het duurt maar één seconde of zoiets). Nadien merk ik dat de muiscursor altijd lager aanklikt dan waar ik effectief op klik. Als ik de pagina vernieuw is het probleem opgelost.

Dit komt enkel nog bij facebook voor en tijdens het spelen van bepaalde spelletjes.

 

Ik heb hier niets voor veranderd of aangepast. Er zijn wel al enkel updates uitgevoerd van Firefox en Flash Player sindsdien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.