Ga naar inhoud

Probleem na update windows 10 creator update


supernikje

Aanbevolen berichten

43 minuten geleden, droske zei:

 

Dan zou de info die Speccy ons gegeven heeft fout moeten zijn. Of misschien heeft de fabrikant van je pc een specifieke eigen versie achter de hand. Geef eens het merk en model van je pc dan zoeken we het op. Of is het een zelf samengestelde pc?

 

Het installeren van de juiste driver zal orde op zaken stellen.

Het is inderdaad een samengestelde PC.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, supernikje zei:

Het is inderdaad een samengestelde PC.

Dan zul je zelf ook wel over de juiste specificaties van je videokaart beschikken denk ik (zie verpakking).

Volgens apparaatbeheer is niets mis met de driver, ondanks het verwijderen van de driver software, enz. Dat kan perfect wanneer Microsoft de juiste driver in huis heeft. Deze wordt dan automatisch door Windows (10) geïnstalleerd.

 

Hoe is het voor het ogenblik gesteld met die "zwarte" vensterdelen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, droske zei:

Dan zul je zelf ook wel over de juiste specificaties van je videokaart beschikken denk ik (zie verpakking).

Volgens apparaatbeheer is niets mis met de driver, ondanks het verwijderen van de driver software, enz. Dat kan perfect wanneer Microsoft de juiste driver in huis heeft. Deze wordt dan automatisch door Windows (10) geïnstalleerd.

 

Hoe is het voor het ogenblik gesteld met die "zwarte" vensterdelen?

 

heb de verpakking hier bij me ;)

Palit Nvidia Geforce GT 740 

-Complete Direct X support, including DirectX12* and lower

-Full OpenGL 4.4 and lower support

-Drivers included for window XP, Vista, 7 and 8

 

Volgens Speccy gebruik ik nu : Versie stuurprogramma 22.21.13.8205

 

598f574e5ddb7_Naamloosh.jpg.9446071eeceb6a6fd4510d2cf354c410.jpg

 

Maar ik begreep dat ik beter het stuurprogramma installeerde dat ik hier doorkreeg, enkel lukt dat niet krijg ik die melding...

 

De zwarte strepen bij het scrollen zijn nog steeds aanwezig bij Microsoft Edge.

Bij Firefox wordt het soms helemaal zwart. 

Niets veranderd daar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan de hand van GeForce Experience kun je NVIDIA laten zoeken naar de juiste en recentste driver voor je videokaart. Je kun deze prog HIER downloaden. Installeer het en laat het zijn werk doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, droske zei:

Aan de hand van GeForce Experience kun je NVIDIA laten zoeken naar de juiste en recentste driver voor je videokaart. Je kun deze prog HIER downloaden. Installeer het en laat het zijn werk doen.

Is geïnstalleerd en heb me geregistreerd + aangemeld.

Maar vind niet onmiddellijk wat ik moet doen om de juiste en de recentste driver te vinden?

Een deel van de venster staat ook gewoon onzichtbaar links : 

Naamloos.thumb.jpg.394d85cc24325c272900ebe9dc17144e.jpg

 

 

Hoe moet ik die driver precies zoeken via dit programma?

En als ik het vind, moet ik dan eerst de vorige verwijderen? En deed ik dat correct op de manier die ik voordien aangaf?

Volgens mij niet aangezien er toch nog een stuurprogramma geïnstalleerd is? Of zie ik dat verkeerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, supernikje zei:

Hoe moet ik die driver precies zoeken via dit programma?

 

Je hoeft enkel nog op de groen knop Downloaden te klikken. Zodra die driver gedownload is installeer je hem, niet meer, niet minder.

 

1 uur geleden, supernikje zei:

Een deel van de venster staat ook gewoon onzichtbaar links : 

Is de juiste schermresolutie wel ingesteld?

Download en installeer echter eerst eens die aangeboden driver en kijk dan of de schermresolutie goed staat.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎13‎/‎08‎/‎2017 om 14:06, droske zei:

Dan horen we ook nog graag iets over je probleem met die zwarte vensters.

Ik heb het nog gehad sindsdien.

Terug bij het scrollen (Microsoft Edge), deze keer was het eens een blauwe "band".

Firefox nog niet gebruikt sindsdien, denk wel dat het met elkaar te maken heeft of anders gezegd dezelfde oorzaak heeft ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.