Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Goedendag 

Ik krijg regelmatig meldingen van mijn AVG virusscanner dat ik kan/mag updaten naar een volledige versie. 

 

Nu heb ik in het verleden bij een driver probleem al eens een link gehad naar een up to date versie van AVG virusscanner

 

Dit is een hele tijd goed gegaan zonder die meldingen nadat ik toen het linkje via dit forum heb gehad naar de juiste AVG antivirusversie.

 

Graag jullie hulp hierbij

Mvg 

Link naar reactie
Delen op andere sites

AVG stelt niet voor niets 'n versie gratis beschikbaar (ik gebruik hem ook). Zij laten geen middel ongebruikt om de gratis gebruiker te verleiden een betaalde versie te nemen. Dat doen ze steeds slimmer dus ik krijg ook steeds vaker meldingen van wat er bij mij allemaal beter kan: "even aanklikken a,u,b," en je krijgt de betaalde versie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke versie je hebt.

Open AVG en klik rechts boven op Menu.

Kies dan onderaan de lijst voor Info.

 

AVG-versie.jpg.4384d6b58530df73ca160767e42282cf.jpg

 

Als je sofwareversie overeenkomt met deze op de afbeelding, heb je de nieuwste versie.

Als je dan klikt op abonnement, kan je zien of je de free versie hebt.

 

Met de Free versie krijg je regelmatig aanbiedingen en meldingen over prestatieverbeteringen zoals veng al aanhaalt.

Die mag je echter gewoon wegklikken met het kruisje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedendag

Bedankt voor je reactie, ik heb even een printscreen van mijn versie bijgevoegd, het ziet er net allemaal wat anders uit.

 

Verder als ik probeer de virusdefinities bij te werken lukt mij dat alleen handmatig en strand ik steeds ergens halverwege bij het stukje server.def en kan ik weer overnieuw beginnen.

 

 

Mvg

AVG1.docx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ tolhansen,

 

Voortgaande op je bijgevoegde printscreen, heb jij nog een verouderde versie;

Printscreen van mijn versie AVG FREE net genomen:

ScreenShot008a.jpg.bd96be14ac23a65969f0c623fec9acdc.jpg

 

Het tabblad "Abonnement":

ScreenShot006a.jpg.cd760f9e5918e303afa1d1bb484a2da6.jpg

 

Het "Bijwerken" lukt je enkel handmatig en houdt er halverwege mee op ...

Controleer onderstaande eens:

ScreenShot005a.jpg.c4fa684efcf356618b0ff8940d1beb7e.jpg

 

ScreenShot007a.jpg.3b44c48fc2691094bc8043b0192119bc.jpg

 

Tenslotte, ... de te pas én te onpas verschijnende pop-ups van meldingen/voorstellen/aanbiedingen/ ... van AVG kan je (volgens mijn ervaringen) de pas afsnijden door de "Stille modus" in te schakelen.

 

"Inschakelen/Uitschakelen, doe je door het vinkje terug te verwijderen of in de startpagina/gebruikersinterface op "Uitschakelen" te klikken:

ScreenShot009a.thumb.jpg.d06f97d25ad15b0ce2eed1be0d677a4f.jpg

 

Ik heb dat nu al een paar maanden zo ingesteld op een testcomputer met AVG FREE - die weliswaar niet alle dagen opgestart wordt - maar ik merk voorlopig (rechtsonder mijn scherm) géén "plotselinge verschijningen" meer van AVG!

 

Moet er eerlijksheidshalve ook bij vertellen dat: ik ook géén melding meer krijg dat de wekelijkse scan is gestart en dus ook niet of er na de scan bedreigingen zijn gevonden of dat er géén zijn gevonden!!!

 

"Elk nadeel heb zijn voordeel ! " of is het net andersom? :hmmmm:

 

Heb je hier iets aan?

 

 

 

 

aangepast door Calvus
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ tolhansen,

 

Wat je ook nog kan proberen indien AVG FREE zich niet automatisch wil bijwerken is AVG eens repareren!

Ga naar "Configuratiescherm" >> "Alle programma's en onderdelen" >> rechtsklik op icoontje van AVG >> kies "Wijzigen" >> in het volgende scherm "Repareren".

ScreenShot006.jpg.6f534f522b874dd6a18fc77cdc3e603c.jpg

 

ScreenShot008.jpg.1f2236d181ff3226bc1e4e630bf75248.jpg

 

Wacht geduldig af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, Veng zei:

Zelf zou ik gewoon AVG compleet verwijderen en de laatste free versie downloaden en installeren. Dan heb je vanzelf de ge-update versie. Je moet dan alleen de virusdefinitie nog bijwerken.

 

Helemaal eens met Veng ... dit is - in huidig geval - de eenvoudigste en meest effectieve oplossing :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.