Ga naar inhoud

https://mega.nz


clovis

Aanbevolen berichten

als ik wil op deze site geraken ( en dit doe ik om gandalfs windows pe te downloaden),krijg ik volgende mededeling mee...nochtans denk ik dat dit niet normaal is...je kunt de Pe downloaden van onedrive of mega..die gebruiker gaat toch niet iets laten downloaden van een bad-site?

 

 

This Connection is Untrusted

You have asked Pale Moon to connect securely to mega.nz, but we can't confirm that your connection is secure.

Normally, when you try to connect securely, sites will present trusted identification to prove that you are going to the right place. However, this site's identity can't be verified.
What Should I Do?

If you usually connect to this site without problems, this error could mean that someone is trying to impersonate the site, and you shouldn't continue.

 

 

 

2017-09-23 19_55_53-Untrusted Connection - Pale Moon.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Clovis!

Ik neem aan dat je naar die download geraakt door ergens op een link te klikken?

25 minuten geleden, clovis zei:

en dit doe ik om gandalfs windows pe te downloaden

Wil je aub eens de link doorsturen?

Wat gebeurt er als je rechtstreeks naar mega.nz door het in te typen in je url-balk? (screenshot mag :) )

 

Mvg,

Jonas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.