Ga naar inhoud

Laptop gaat erg traag


Aanbevolen berichten

  • Reacties 146
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ja, maar je wou de taal veranderen!!!

het spijt me dat ik je niet direct verder kan helpen om de huidige situatie beter te kunnen inschatten. Natuurlijk kan ik je een schone installatie opdragen maar misschien is dat helemaal niet nodig.

Vandaar toch nog maar wachten tot morgen. Als er niemand komt opdagen met specifieke ASUS kennis dan trek je maar aan de bel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

De pc is toch bezig geweest om terug te gaan naar de fabrieks- installatie (daarom staat alles nu ook in het Engels).

Setup is preparing your computer for first use <== betekend dat de computer zich aan het voorbereiden is voor de installatie.

 

Dit moet je normaal afwachten en kan enkele uren duren, maar bij jou is het waarschijnlijk al verkeerd gegaan en zal alles er nu in het Engels opstaan. :(

Probeer nogmaals om fabrieks-installatie uit te voeren en dit zijn de stappen: (vooral stap 3. dat je de taal kan aanpassen in Nederlands)

 

Using the Recovery Partition:
1. Press [F9] during bootup.
2. Press [Enter] to select Windows Setup [EMS Enabled].
3. Select the language you want to recover and click Next.
4. Read the ASUS Preload Wizard messages and click Next.
5. Select a partition option and click Next. Partition options:

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.