Ga naar inhoud

programma overzetten


vxvk

Aanbevolen berichten

16 minuten geleden, vxvk zei:

O, ja, sorry.

wl_6.png

Die opdracht van Route99 hoef je niet meer uit te voeren.

 

Je mag weer helemaal opnieuw beginnen......helaas.....alles verwijderen in de verkenner van Windows live in de verkenner en register.

De installatie opnieuw uitvoeren met het bestand dat je gedownload hebt uit een vorig topic van mij, voor alle zekerheid hieronder nog eens de link zodat je de juiste download hebt, en dan een printscreen maken van het scherm dat je krijgt op het einde van de installatie.

 

de downloadlink: https://drive.google.com/file/d/1TaHofu9pg8yF69KnEgFcjwSbEqZ7L628/view?usp=sharing

 

Verder niets doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom nu steeds in vreemdere situaties terecht. De computer is al een keer helemaal uitgevallen. Ik ga nu een goede back-up terugzetten. En dan weer helemaal opnieuw beginnen. Ik denk ook dat ik een paar programma's ga de-installeren die steeds mee opgestart worden. Vooral ccleaner komt er steeds tussendoor. Ook Bitdefender meldt zich steeds. Maar dat moet ik gewoon zo laten, denk ik. Het duurt dus wel weer even voor ik weer terugkom. Ik had herstelpunten gemaakt om weer gewoon terug te komen naar waar ik gebleven was. Dat kan bij mij alleen via veilige modus. Maar daar kreeg ik elke keer dit soort meldingen. En elke keer weer terug naar veilige modus etc. Dat kost een hoop tijd. Het herstelpunt gewoon terugzetten lukt niet. Daar ben ik ook al een tijd mee bezig geweest een poos geleden. Maar nu dus een gewone back-up. En daarna weer verder. Tot straks. Gerda

fout_2.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gedaan wat Clarkie zei. Hij zei dat ik helaas weer alles opnieuw moest gaan doen. Dat heb ik gedaan. Ik ben weer even teruggegaan en heb het register 'geschoond', de vermeldingen die in zijn mail stonden, weggehaald in Verkenner. Ook weer een nieuwe download gedaan van een offline installatie. Maar niets werkt. Ik heb nog wel zelf gezocht in Verkenner naar nog meer vermeldingen van Windows Live. Maar daar ben ik niet mee aan de gang gegaan omdat ik niet weet of dat wel de bedoeling is en of dat nuttig is.  Maar de installatie vraagt steeds om een internetverbinding. Dus is het geen offline installatie bestand. Ja, ik moest vandaag nog wassen, eten etc. en nu heb ik dus weer even tijd. Maar de installatie werkt niet. Ik ga nog eens terug op het forum of er misschien nog ergens een offline installatie bestand genoemd wordt. Gerda

wl_8.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alles nog twee keer heel zorgvuldig doorgelopen. Steeds weer opnieuw het register gedaan, windows live weggehaald op de plekken die door Clarky aangegeven waren en de computer opnieuw gestart, internet uitgezet, windows Defender uitgeschakeld maar ik krijg nog steeds de melding dat het internet niet te vinden is en als ik dat dan uiteindelijk weer aanzet, krijg ik dezelfde foutmelding als voorheen. Ik krijg nu ook niet meer te zien dat Windows Live al geïnstalleerd is. Moet ik het maar opgeven? Ik ga nu slapen. Gisteravond was het ook al heel laat. O ja, ik heb Wndows Mail nergens weggehaald, behalve op een plek die in een van de aanwijzingen genoemd werd. Moet ik Windows Mail ook overal weghalen en ook Windows Live op de plekken die nog gevonden worden bij Verkenner? En moet ik dan het hele register ook nog doorlopen op meldingen van Windows Live? Als het nodig is doe ik het nog allemaal. Welterusten en vast bedankt voor alle moeite. Gerda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.