Ga naar inhoud

externe harddiscs worden niet meer herkend


JEANSPANJE

Aanbevolen berichten

Beste Passer,

 

Ik denk dat wij nu deze topic kunnen afsluiten.

Ik weet nu hoe een file backup en een system back up te maken.  De file back up duurt niet lang en de system back up blijft ongeveer 2 uur duren maar ik kan daar mee leven want ik kan ondertussen verder werken op mijn laptoop.

U hebt mij ook geleerd hoe ik een back up kan terug zetten (als het maar een pbd map is)

Ik wil U en al Uw medewerkers oprecht bedanken voor al deze zeer gewaardeerde hulp want zonder U was ik er nooit op gekomen hoe dit allemaal moet.

Indien U het daarmee eens bent, gelieve dan deze topic te sluiten.

Tot volgend maal.

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een kleine info: diegene bij wie die backup zo snel verliep, testte het uit met het maken van dezelfde backup  naar een externe schijf en dit duurde 3 x langer.

(bij mij gaat het dus ook om een backup van een interne ssd > interne Hdd)

 

en graag met je meegedacht, Jean !

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Quote

 

Op de laptop met een I5 processor met SSD schijf duurt het met de gratis versie van easeus ongeveer 1 uur om een 80GB in back-up te plaatsen en dit op een externe harde schijf.

Op die zelfde laptop getest met AOMEI backupper gratis versie, ongeveer 50 minuten.

 

Op een desktop I7 met SSD schijf duurt de systeemback-up voor 24GB een 14 minuten, doe dit maal 3,34 dan kom je op een 46 minuten voor 80GB met de betalende versie Easeus Todo Backup Workstation op een externe schijf.


 

 

Op 11-2-2018 om 18:33, JEANSPANJE zei:

ik heb nu eens gekeken wat er op mijn externe harde schijf staat.

 

 

6 uren geleden, Passer zei:

Nog een kleine info: diegene bij wie die backup zo snel verliep, testte het uit met het maken van dezelfde backup  naar een externe schijf en dit duurde 3 x langer.

(bij mij gaat het dus ook om een backup van een interne ssd > interne Hdd)

 

 

Een kleine info :hmmmm: hadden we dat direct geweten waren er een aantal berichten minder nodig geweest. :D:xd:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.