Ga naar inhoud

Bijzondere momenten !


kape

Aanbevolen berichten

Ik was zo lief tegen mijn auto dat onze VW caddy Max vanaf 1-1-2022 zijn 12 jaar leeftijd kan vieren en nog maar pas goedgekeurd in autosalon zonder vermelden tenzij uiteraard LEZ voor euro 4

Zeer betrouwbaar wagen dat ik nog even wacht voor nieuwe auto.

Nog nooit naar de garage geweest vooraleer ik naar de keuring ging.

 

Maar vooral voor iedereen een fijne en gezonde Nieuwe jaar.

Wees blij met kleine dingen en geniet ervan van alles wat bij ons groeit, leeft enz.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31/12/2021 om 10:51, stegisoft zei:

Ik was zo lief tegen mijn auto dat onze VW caddy Max vanaf 1-1-2022 zijn 12 jaar leeftijd kan vieren en nog maar pas goedgekeurd in autosalon zonder vermelden tenzij uiteraard LEZ voor euro 4

Zeer betrouwbaar wagen dat ik nog even wacht voor nieuwe auto.

Nog nooit naar de garage geweest vooraleer ik naar de keuring ging.

 

Maar vooral voor iedereen een fijne en gezonde Nieuwe jaar.

Wees blij met kleine dingen en geniet ervan van alles wat bij ons groeit, leeft enz.

 

 

 

Dat is mooi!. Helaas dacht mijn oude camper van 25+ er dit jaar anders over. Die was voor mij niet meer rendabel om te repareren en is verkocht aaneen monteur gegaan die graag door gaat met veel liefde erin steken. Geeft dan toch nog beetje goed gevoel, hoewel ik er nog steeds van baal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, stegisoft zei:

Ik heb geen flauw idee hoe is met een camper op reis te gaan.

Maar ik kan wel voorstellen dat na 25 jaar toch wel zal missen.

Ga je een nieuwe kopen?

 

Vooral in een oldtimer is een hele mooie ervaring. Maar nee, er komt voorlopig geen vervanger. Ik heb niet meer heel veel tijd om te knutselen en sleutelen wat zo een oldtimer wel nodig heeft. Mijn andere hobby's (eigen radiostationnetje en veel op pad met metaal detector) slokken nu de tijd op. Maar wie weet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.