Ga naar inhoud

Bijzondere momenten !


kape

Aanbevolen berichten

Voor de officiële ontvangst op het Koninklijk Paleis - ter gelegenheid van onze 50ste verjaardag - zouden we toch een exacte datum van geboorte moeten kunnen doorgeven.

 

Voor alle suggesties die hiervoor gedaan zijn, valt wel wat te zeggen. Zowel de datum van het eerste lid - Karel dus - als de "officiële" start van het forum (volgens de historiek van Karel), maken voor mij de meeste kans op de hoofdprijs. Maar eerlijk gezegd, voel ik het meest voor 24.05.2006 ... dat is een aanduiding dat de activiteit effectief in gang geschoten is. En dat beklemtoont het duidelijkst de "eer" voor de start van de activiteiten van oprichter Karel. Zo worden ook de leden die (later) tussen 24.05.2006 en 06.07.2006 al inpikten, mee betrokken in het historisch verhaal van ons forum.

 

Wat denken jullie dan van deze officiële feestdag, 24 mei dus ?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Passer zei:

De eerste twee nog niet, waarvoor dank ... zitten nu ook in het archief. Het derde is de officiële website van het bedrijfje dat Karel nu runt in bijberoep ... staat dus los van het forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, kweezie wabbit zei:

Met 24 mei kan ik me wel verzoenen.

Sorry kweezie, maar ik schoot in de lach toen ik dat las. Ik zag direct een grommend konijn voor me dat dacht: "Wat maakt dat nou uit, één dag verschil? Stelletje zeurpieten. Grrr!", waarna het konijn woedend in een wortel beet.

image.png.cc9d86f2a27b306380780ead536238c8.png

 

Tja, dat krijg je op een open forum. Dan kunnen ook mierenneukers zoals porrelaar zich ermee gaan bemoeien. 😄

 

32 minuten geleden, kweezie wabbit zei:

Vorig jaar vierden we onze verjaardag op 23 mei en toen heeft er niemand een opmerking gemaakt.

Klopt. Dit jaar heb ik tijd in overvloed. Ik mag toch nergens naartoe en had daarom alle tijd om na te gaan waar die datum van 23 mei 2006 op gebaseerd was. En dan krijg je zomaar een hele rits van reacties. Is het van levensbelang om exact de geboortedatum van dit forum te weten? Mwah... Ik vond het gewoon leuk om wat naspeuringen te doen.

 

Zo vroeg ik me een tijdje geleden af hoe oud mijn mobieltje eigenlijk was. Het is een Nokia 3410. De factuur heb ik niet meer, maar door mijn bankafschriften na te pluizen kwam ik erachter dat ik hem waarschijnlijk op of vlak voor 4 juni 2004 heb gekocht. Nee, wees gerust, als ik door verder onderzoek achter de exacte datum van aankoop zou komen, dan zal ik dat hier niet gaan vermelden. Ik geef dit enkel als voorbeeld voor wat ik soms leuk vind om te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, porrelaar zei:

Sorry kweezie, maar ik schoot in de lach toen ik dat las. Ik zag direct een grommend konijn voor me dat dacht: "Wat maakt dat nou uit, één dag verschil? Stelletje zeurpieten. Grrr!", waarna het konijn woedend in een wortel beet.

't is hem ècht !

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, kweezie wabbit zei:

Mischein is het gewoon door een tikfout in de datum dat ik er een dag naast zat.

Tja, typfouten kunnen gebeuren hé?  :xd:

 

 

een ouwertje: https://www.nieuwsblad.be/cnt/x227923   Jonas in zijne jongen tijd  :)  Spijtig dat hij niet meer langskomt...

 

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei oei oei dat mensen met corona met zulke dingen bezig houden.

Zelf ben ik niks anders dan andere jaren.

Nu het beter gaat met corona ben ik nog altijd bezig met dingen die ik andere jaren ook doet.

Ondanks we wat mieren hebben, ben ik geen miereneter....want die tijd ga ik niet nemen.

Nee, om eerlijk te zijn: heb tijd te kort.

Dit jaar met heel weinig te gaan wandelen heb ik gemiddeld 16.452 stappen per dag.

En dat alleen zowat op onze grond te lopen en in huis. 

Bovendien was ik ook nog eens 26 dagen ziek geweest (geen corona)

16.452 stappen tel ik niet zelf want dat doet de app van mijn polshorloge.

Slapen gaan worden geen stappen geteld want bij sommige merken telt men ook als je in bed beweegt.

 

Dus maak het mij niet uit op welke dag deze forum gestart is.

Maar om een feestdag van te maken........moet je wel gelovig zijn.

Misschien bestaat Sint-forum-klaas en dan zou het wel een feestdag zijn.

Maar het is wel Franz Pfanner die vandaag heilige is van de dag.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, kweezie wabbit zei:

Vorig jaar vierden we onze verjaardag op 23 mei en toen heeft er niemand een opmerking gemaakt.

 

8 uren geleden, porrelaar zei:

"Wat maakt dat nou uit, één dag verschil?

Het is altijd leuk als men zijn cadeautjes al een dag op voorhand heeft :aetsch:

Maar zoals al gezegd just is just en 14 jaar is al een lange tijd, al lijkt het soms net of het gisteren is geweest.

3 uren geleden, stegisoft zei:

Slapen gaan worden geen stappen geteld want bij sommige merken telt men ook als je in bed beweegt.

Dan kan ik niks beginnen met zo een polshorloge want lig meestal stil in bed :winked:

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, kape zei:

Voor de officiële ontvangst op het Koninklijk Paleis - ter gelegenheid van onze 50ste verjaardag - zouden we toch een exacte datum van geboorte moeten kunnen doorgeven.

Is er niks mogelijk voor 25 jaar?Nog 36 jaar tja vrees dat er veel niet meer bij zullen zijn,waarschijnlijk de Fluppe ook niet 😃

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.