Ga naar inhoud

Thuisgroep en andere ellende


Theo2602

Aanbevolen berichten

Eigenlijk had je ook kunnen merken.

Telefoonkabel stekkers is kleiner dan UTP stekkers.

Dat was de reden dat het flikkert.

 

Kan je wel een netwerkkabel doortrekken?

Anders kan je powerline doen

Gewoon powerline aansluiten op de router met netwerkkabel en dan in stopcontact.

De andere in de studio in stopcontact en je duw ook AP erin en dan een klein stukje netwerkabel van AP naar powerline.

Je hebt dan meteen internet.

 

Hadden we geweten dan hadden we je deze powerline met wifi voorgesteld.

 

Opgelet: als je netwerkkabel per ongeluk in telefoonstekker van laptop insteek dan kan uw laptop stuk gaan.

 

 

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik van Scarlet over ging naar Proximus, heeft die technieker daar de juiste stekkers opgezet. 

Als ik het AP met een korte kabel aan de modem verbind flikkert die ook.

Powerline is voor mij ongeschikt, waarschijnlijk omdat mijn elektrische leidingen nogal raar lopen. Oud huis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is natuurlijk te koud om de draad te leggen, maar ik wilde toch het resultaat weten. Dus legde ik de kabel los in huis. Hoewel de afstand daar maar 10 meter van de modem is, gebruikt hij heel de kabel, dus als het dan werkt, ook als hij naar achter loopt. Op enkele minuten had ik een perfecte verbinding, en dat zal dus ook zo zijn als hij achter ligt!

Dus sorry voor jullie grijze haren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.