Ga naar inhoud

Thuisgroep en andere ellende


Theo2602

Aanbevolen berichten

2 uren geleden, Theo2602 zei:

Ik vind nergens op de doos iets van Belkin. Ik vond dat zelf ook al raar. Kan ik dat op basis daarvan terug sturen?

Soms werken bedrijven of producenten samen voor bepaalde producten.

Afgaande op de gegeven informatie is get dus heel goed mogelijk dat de jou Linksys AC gemaakt werd door Belkin maar in een behuizing van Linksys werd gestoken.

Zo heb ik ooit een externe harde schijf gekocht van LaCie maar in apparaatbeheer bleek de schijf zelf van Hitachi te zijn.

 

Het is dus niets om je zorgen over te maken.

Als je beroep moet doen op de garantie, is het toch linksys die het moet oplossen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de laptop daarstraks nog eens aan de kabel aangesloten, waar ook mijn desktops aanhangen. En daar kwam een groep tevoorschijn waarvan ik dacht dat die bij het begin van dit onderwerp was van afgeholpen. Spijtig dat je zo'n topic niet als tekst of wordfille kan binnenpakken. Dan zou het gemakkelijker zijn om na te zoeken wat er al geschreven is. Maar zoiets als die ping, zal ik zondag ook niet gesnapt hebben, dus nu ook niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Theo, je hebt sommige(n) van ons grijs haar bezorgd.... 

Zoals je vermeldt vervang je (je vermeende) UTP kabel (die uiteindelijk een telefoniekabel bleek te zijn, en ons op het verkeerde spoor zette) door een echte (Cat. 6) kabel (jouw keuze is OK!) en dan zien we wel verder.

Je hebt nu alle tools in handen om jouw AP 100% te laten werken.

   

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.