Ga naar inhoud

Thuisgroep en andere ellende


Theo2602

Aanbevolen berichten

De eindblokjes zijn aan die FTP kabel, dus moet ik redelijk groot gat boren. Overigens komt die laag tegen de grond binnen, dus staat ook die hub daar, omdat er maar een zeer kort draadje binnenkwam. Dus telkens onder tafel duiken als er iets fout liep.

En ik ga die telefoonkabel terug voor telefoon gebruiken. Nu heb ik daar een draadloze staan, maar de verbinding met het moederstation is niet echt goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je eindblokjes ook door het gat moet dan moet je inderdaad een flink gat boren.

Ik had onlangs nog een kabel moeten vervangen omdat een muis buiten in de ondergrond had gebeten.

Nieuw kabel getrokken en dan aan mijn zoon even gevraagd om de eindblokjes een te plaatsen want hij is dat gewoon omdat hij modem enz. moet plaatsen.

Die pluspunt heb ik wel.

Ik heb hem zien doen en dat gaat bij hem heel vlug.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello, de kabel is getrokken en verbonden met het AP geeft het een goede conectie met mijn mobiel, en de laptop van mijn vrouw. Mijn laptop vindt hij niet!

Dan heb ik de splitter geplaatst, en die blijkt inderdaad het AP niet te ondersteunen, want zowel mijn mobiel als de laptop van mijn vrouw gaven geen verbinding meer.

Daar zal ik dus (ooit) een ander voor moeten kopen. Dat is niet dringend, want mijn desktops blijven werken langs de vroegere verbinding.

Ook in de hof kan ik op mijn plaatsje WiFi ontvangen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook mijn printer vindt het netwerk, en wanneer ik mijn laptop voor zet (zogezegd ander netwerk= ANNIE) , geeft de 'Advanced IP scanner' die printer. Ik heb dus, terwijl de laptop in de woonkamer staat, op mijn printer die in de studio staat kunnen afdrukken. Dus nog maar één groot probleem: hoe kan ik mijn laptop in de studio verbinding laten maken met het AP. (Linknet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.