Ga naar inhoud

Pc start altijd op met pc herstel


pgmjans

Aanbevolen berichten

  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

2 uren geleden, pgmjans zei:

Wat ze aanbevelen is de Systeempartitie groter te maken voor de nieuwste updates. De systeem partitie moet minstens 500 MB zijn. Advies is om de systeem partitie te vergroten naar minstens 1 GB.

Bedankt voor je info.

Als je meer vertrouwen hebt in hetgeen "ze" zeggen, voor mij geen probleem, maar dan moeten "ze" u maar zeggen hoe je daarvoor te werk moet gaan.

Neem me niet kwalijk maar ik doe het niet omdat het larie is. Die partitie is in uw geval groot genoeg.

Als je me niet gelooft, op mijn laptop is die partitie 100 MB groot !!!!!!!!!! En ik heb geen problemen met de updates.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Typ je services.msc in "Zoeken in Windows" (vergrootglas) en druk ENTER.

Scroll daar naar beneden en dan vind je Windows update en dubbelklik erop en wijzig deze naar uitgeschakeld en klik op toepassen. Klik nu op stoppen .

Ga naar C:\Windows\SoftwareDistribution en en wijzig de naam naar SoftwareDistribution.old

Herstart de computer.

Ga terug naar Services.msc en zet Windows update op Automatisch en klik op Toepassen. Klik nu op starten.

 

Als dit geen oplossing biedt dan raad ik je aan Windows 10 te herstellen met behoud van persoonlijke bestanden en Apps (programma's.

https://www.pc-helpforum.be/topic/67940-windows-10-vernieuwen-met-behoud-van-je-persoonlijke-bestanden-en-apps-programma’s/

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Probleem is opgelost met opnieuw installeren met behoud van apps.

Bedankt voor je hulp.

 

Kun je me zeggen hoe ik weer alles kan verwijderen wat je gedaan hebt?  Normaal krijg je aan het einde een instructie om alles ongedaan te maken.

Groet en bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, pgmjans zei:

Kun je me zeggen hoe ik weer alles kan verwijderen wat je gedaan hebt?  Normaal krijg je aan het einde een instructie om alles ongedaan te maken.

Ik begrijp niet wat je bedoelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een vermoeden wat pgmjans bedoelt. In het verleden is hij met een malwareprobleem geholpen door Jion en kape. Dat was april 2016 in dit topic: https://www.pc-helpforum.be/topic/63014-problemen-met-starten-google-chrome-privacyfout/?page=3

 

 

De security helpers hadden hem toen programma’s zoals RSIT en Zoek.exe laten downloaden en uitvoeren. Aan het eind van dat topic kreeg hij toen van kape de opdracht om Delfix te downloaden en uit te voeren. Met dat programma worden immers de eerder in dat topic gebruikte ‘disinfection tools’ verwijderd.

 

@pgmjans Is dat wat je bedoelt met “Normaal krijg je altijd een instructie om alles ongedaan te maken”?

Zo ja, dan geldt dat naar mijn mening niet voor het huidige topic, want daarin zijn geen programma’s gebruikt als RSIT, Zoek.exe of FRST.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.