Ga naar inhoud

Automatisch herstel loop

Mario Mewis
 Delen

Aanbevolen berichten

Mijn voorlopig idee: met deze 'vage' foutmelding kan je ofwel gaan zoeken wààr de oorzaak mogelijk ligt (kan je direct vinden, maar kan ook een héle tijd duren) of (zou ik in jouw geval doen): met MCT (media creation tool) een opstart-stick aanmaken en daarmee een herinstallatie (met behoud van instellingen en bestanden !) uitvoeren.  (gaat meestal het snelst)

Wat denk je?

edit: enne: is dit zo maar ineens gekomen? of nadat je .... (wat aan je systeem wijzigde, upgraden, installeerde,... ?)

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
      40.249
    • Meeste online
      1.765

Nieuwste lid
    GrietV
    Registratiedatum
  • Gerelateerde inhoud

• Door Frans van wessel
      Geachte heer Karel ,
      Ik heb wimdows 7 ultimate 64 bits geinstalleerd en Systeem herstel en backup wekt niet.
      Heeft u daar een oplossing voor ?
      Met vriendelijke groet,
      Frans v. Wessel
    • Door pgmjans
      Hallo, sinds kort start mij pc steeds op met pc herstel. Als ik dan via geavanceerde instellingen en opstarten, opnieuw opstarten doe optie 8 zonder malware dan start de pc wel op.
      De keer erna is het weer fout en moet ik weer opstarten met pc herstel enz. enz.
      Wat kan dat zijn. Ik heb malwarebytes (betaalde versie) er af gegooid omdat ik dacht dat het daar aan lag maar helaas niet dus.
      Visrusscanner is AVG pro.
      MvG
      Peter
    • Door Lennert84
      Hallo iedereen,

Ik heb 2 mini pc's waar er een light versie van XP opstaat. Die 2 toestellen starten niet meer op. 
      Na enkele minuten 'opstarten' krijg ik een blauw scherm met niet altijd dezelfde melding op.
      Meestal gaat het om een fout in het register.

Ik ben nu de harde schijven in een vaste pc aan het steken om de data te kopiëren.
      Bestaat er software die ik op mijn windows 10 pc kan instelleren en die de harde schijf met windows xp kan controleren en herstellen (liefst zonder data verlies) ?

Alvast bedankt,
      Lennert
    • Door IE8
      Met AOMEI Backupper Professional een systeembackup gemaakt.
      Nu vraag ik me af hoe die backup teruggeplaatst kan worden indien mijn pc niet meer opstart ???
    • Door hemiwo
      Waarom zie ik maar drie opeen volgende  systeem herstelpunten in Windows 10?
      Als ik een systeem herstel wil uitvoeren heb ik maar enkele herstelpunten. waarom is het niet mogelijk om verder terug te gaan in de tijd met systeem herstel in Windows 10? In Windows 7 en 8.1 kun je aan vinken als je meer herstel punten wilt zien.
  • Nieuwe aanmaken...